overpotten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #46
    Re: overpotten

    dat zal ik gelijk maar even doen dan morgen ochtend ik ben zo dronken als ijk weer niet wat dus datne lukt niet efcht helemaal nu

    Comment

    • darkiess
      Retired
      • May 2008
      • 1645

      #47
      Re: overpotten

      kan je ook gewoon een plantenspuit gebruiken
      want heb gister ff geld gevangen dus ik heb der even alles voor over want ik wil dat mijn 1e x gelijk een goeie kweek word

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #48
        Re: overpotten

        Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
        kan je ook gewoon een plantenspuit gebruiken
        Tuurlijk, beste manier. Fijne verneveling.



        Grtz

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #49
          Re: overpotten

          naa ik ben gewoon even snel naar de growshop gegaan
          even basay halen ofzoo voor spint

          0.3ml of te wel 2 gram en dan in 1 liter laten op lossen
          en dan over al gespoten de hele tak bladeren en de onderkan van de bladeren
          wanneer moet ik het weer even doen ?

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #50
            Re: overpotten

            heb ook gelijk een terra flores fles gehaalt voor de bloei
            en ook nog wat voeding wat ik nog had staan vloeibaar mest
            met de npk waarde van 7-7-6

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #51
              Re: overpotten

              Een kwartiertje tot een half uur voor de lamp aangaat, ga je wel een paar keer moeten herhalen omdat de eitjes er niet door venietigd zijn. Om de drie dagen is goed.

              Basay is wel een heftig chemisch middel man, niet meer spuiten 3 weken voor de oogst of je rookt dat allemaal op. Denk zelfs dat dit op de verboden lijst van insecticiden staat.

              Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
              voeding wat ik nog had staan vloeibaar mest met de npk waarde van 7-7-6
              Welke voeding ?

              Grtz

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #52
                Re: overpotten

                palmier en plantes vertes
                vloeibare meststof voor palmen en groene planten

                npk 7-6-6

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #53
                  Re: overpotten

                  Mag je normaal 1 keer in de week meegeven bij cannabis is eigenlijk wat minder geschikt voor cannabis dus niet de handleiding op het product zelf volgen, je blad zal een diepgroene kleur heben of krijgen. Wat natuurlijk goed is, maar let geweldig goed op voor overbemesting.

                  Grtz

                  Comment

                  • darkiess
                    Retired
                    • May 2008
                    • 1645

                    #54
                    Re: overpotten

                    KAN HET NORMAAL zijn als die massay heb gespoten dat de bladeren even gaan hange ?

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #55
                      Re: overpotten

                      Basay bedoel je, blaadjes gaan wel ff hangen van de zwaarte van de druppels zou niet lang mogen duren.

                      Grtz

                      Comment

                      • darkiess
                        Retired
                        • May 2008
                        • 1645

                        #56
                        Re: overpotten

                        okee dan is het goed je moet even in mijn andere topic kijken van groei

                        Comment

                        • lifes
                          Retired
                          • May 2008
                          • 7

                          #57
                          Re: overpotten

                          Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
                          jaa okee maar dat is dus het gene wat ik dus niet echt goed begrijp
                          en er staat nog iets iets over toppen wat moet dat betekene
                          Hi. Toppen doe je om meer groeischeuten te ontwikkelen ( meer bloemen).
                          Ik zelf start met toppen als de plant ca 80 cm hoog is.
                          Doel is om meerdere groeischeuten te krijgen en dit resulteerd weer in een iets hogere productie.
                          Ook krijg je door toppen meer licht centraal in de palnt wat weer meer stevigheid geeft aan de plant.
                          Ik start bewust bij ca 80 cm,omdat je dan alvast een goed ontwikkelde plant en wortelgestel hebt.
                          Te vroeg toppen kan zelf een plant geven die geen bloeischeuten maakt.
                          Toppen liefst in de avod laten plaats vinden omdat de plant dan minder verdampt en er daardoor minder gutatie op zal treden wat resulteerd in een mooier wond vlak en daardoor minder kans op ziektes.

                          groet lifes.

                          Comment

                          • darkiess
                            Retired
                            • May 2008
                            • 1645

                            #58
                            Re: overpotten

                            nice uitgelegt man
                            maar ik zou um gewoon al toppen als je al een stuk of 6 internodes heeft want hij gaat toch nog de hoogte in als je hem getopt heb

                            Comment

                            Bezig...