Pk 13/14

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ranne1977
    Retired
    • Jan 2010
    • 93

    #1

    Pk 13/14

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen
    ik heb mij laten vertellen dat je de PK 13/14 moet geven gedurende 1 week, 3 weken voor het einde van de bloei. Is dit correct?

    Greetz van de Ranne
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: Pk 13/14

    zie handleiding fles
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • Ranne1977
      Retired
      • Jan 2010
      • 93

      #3
      Re: Pk 13/14

      Sorry Fifi maar de fles lekte en heb ze overgegoten in een gewone fles,reeds enkele tijd geleden, dus geen info meer op de fles

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #4
        Re: Pk 13/14

        hehe ja gewoon 1 week megeven gedurende de 5de week bloei je kan ook altijd checken op de voedingscalculator van canna : http://osp.canna.nl/growguide
        als je daar alles invult enzo berekent die voor u een mooi schema en daar kan je zien wanneer en hoeveel je moet geven van je pk13/14.

        Greetz,
        Smoking Fifi
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        • Ranne1977
          Retired
          • Jan 2010
          • 93

          #5
          Re: Pk 13/14

          Bedankt Fifi en tot de volgende zitting

          Comment

          • Ranne1977
            Retired
            • Jan 2010
            • 93

            #6
            Re: Pk 13/14

            Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi
            hehe ja gewoon 1 week megeven gedurende de 5de week bloei je kan ook altijd checken op de voedingscalculator van canna : http://osp.canna.nl/growguide
            als je daar alles invult enzo berekent die voor u een mooi schema en daar kan je zien wanneer en hoeveel je moet geven van je pk13/14.

            Greetz,
            Smoking Fifi


            Kleine opmerking: als ik het bekijk op het CANNAschema voegt men het hier toe in de derde week bloei ( 2 weken bloeifase 1 + 1 week bloeifase 2) of vergis ik me?

            Lijkt me toch wat vroeg, nee?

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #7
              Re: Pk 13/14

              grootste P-behoefte en -verbruik is er tijdens de bloei Ranne, die PK13-14 zorgt voor een ruim (tot overmatig) aanbod. Ikzelf geef het nog wat vaker maar in kleinere doseringen dan aangegeven.

              Schema's zoals gepubliceerd door canna zijn wel onderzocht, dus daar kan je best vanuit gaan. Check evt wat kweekverslagen hier om te zien hoe anderen dat doen
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • Ranne1977
                Retired
                • Jan 2010
                • 93

                #8
                Re: Pk 13/14

                ok thanks weed!!

                Comment

                • Ranne1977
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 93

                  #9
                  Re: Pk 13/14

                  Weed, wat bedoel je dan met "wat vaker"? Langer dan 1 week, maar hoelang dan?

                  Greetz

                  Comment

                  • moreweed
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 5939

                    #10
                    Re: Pk 13/14

                    hoelang is toch 'n chinees

                    uhm, da kan ik nie zo zeggen joh, hangt af van plant, medium, potgrootte, licht om zo wat te noemen

                    dat canna-schema werkt, ze kunnen het niet maken dat et niet zou werken toch ? Vandaar uit starten, en hier de kweekverslagen checken van mensen die vergelijkbare omstandigheden hebben.. de blaadjes geven wel aan of het niet teveel wordt > check monty's bladprobleemoplosser
                    Last edited by Jointjedraaien; 3 June 2010, 02:44.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #11
                      Re: Pk 13/14

                      Moet je wel zien dat je de pk 13-14 van canna hebt. Ik gebruik pk 13-14 van bio nova en die moet je gedurende heel de bloei meegeven. Kvind het wel vreemd dat ze dezelfde naam dragen. Maar de bio nova pk zou dan dezelfde eigenschappen moeten hebben als de canna terra flores, die je ook heel de bloei meegeeft.

                      Comment

                      • Ranne1977
                        Retired
                        • Jan 2010
                        • 93

                        #12
                        Re: Pk 13/14

                        Heb de pk van Hammerhead! Heb via internet gevonden hoe je het moet gebruiken.

                        1 à 2 ml per liter meegeven met andere voeding, en dit vanaf 2de week bloei (dus 2de week bloemvorming) tot een tiental dagen/ 1 week voor de oogst! ---> dus ongeveer bijna heel de bloeiperiode.

                        Maar toch bedankt voor de (alweer) nuttige informatie!!!!

                        Greetz

                        PS: en geef er nog een draaitje aan...

                        Comment

                        Bezig...