Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buren en geuroverlast.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Buren en geuroverlast.

    300 Gz zonder koolstoffilter = crazy... Zeker als je bedenkt dat een koolstoffilter ongeveer meer dan 200 keer minder kost dan dezelfde hoeveelheid weed in de shop kopen. Wie wind zaait ...
    Persoonlijk heb ik het nog gedaan in het midden van de winter aan de kust wanneer daar geen mens voor mn deur passeerde in een alleenstaand huis. Graag vermeld ik er ook bij dat ik toen 3 maand niet langer heb geslapen dan 5u30 (of niet vroeger in mn bed ben gekropen), want het onverwachte bezoek komt hier meestal iets na 6u.

    Grtz $iR
    Last edited by SirSmokeAllot; 1 March 2010, 00:23.
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: Buren en geuroverlast.

      Ja, ik zou ook nie goed meer slapen dan, zeker niet als de geur erop wijst dat er wat te vinden is in dat huis.

      Normaal droogde ik mijn wiet ook niet in m'n kweekhok waar de afzuiging in staat, heb nooit eerder last gehad van de buren (of andersom), maar nu waaide het hier redelijk hard en de geur is langs alle tochtgaten mooi verspreid geraakt met alle gevolgen vandien, maar goed, ik heb mijn lesje nu wel geleerd hoop ik, de volgende keer hang ik alles te drogen in mijn kweekhok, dan kan ik pas iets later aan mijn volgende ronde beginnen maar dat is niet erg.
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #18
        Re: Buren en geuroverlast.

        ik hang het gewoon in de kelder terwijl het hok lekker verder gaat. Afzuiging staat 24/24 op dus gaat het vanuit de kelder door de kast, door de filter en naar buiten zonder problemen. Ikzelf ruik dat al lang niet meer maar mn vriendin houdt hiervoor een oogje/neusje in het zeil en de geur gaat blijkbaar zelfs niet meer voorbij de deur. Als de deur ook maar 5 minuutjes open staat dan riekt heel de gang naar weed en komt die ouwe vanop het gelijksvloers weer zagen dat ik in de gang niet mag roken omdat hij dan ook zin krijgt (maar niet meer mag voor zn hart) .

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #19
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #20
            Re: Buren en geuroverlast.

            Ivm met verjaardagen zijn mijn grootouders hier op bezoek. Tot mijn grote schrik attendeerde hij mij uit het niets erop dat ik echt moest werken aan mijn lucht verfrissing systeem op zolder. Ik wist meteen waar hij naar doelde omdat hij wist dat ik vroeger ooit eerder heb geweekt. Toen ik deze gebreurtenis heb laten bezinken leek het mij het verstandigste om hem uit te nodigen om een kijkje te nemen in mijn "prive suite". Nadat ik het het met hem over veiligheidsvoorschriften heb gehad begon zijn enthousiasme weer los te komen. Hij begon te vertellen hoe wij het beter kunnen maken om ervoor te zorgen dat alle luchtjes verdwijnen. Sorry dat ik off-topic ga maar ik vind het gewoon geniaal dat ik met mijn opa een geheimpje heb over mijn gebeuren. Hij is 84 en ik bent de 20 gepasseerd. ^^
            Ik moest het even kwijt... btw als ze weer weg gaan zal ik hem een plantje meegeven.
            Last edited by misto; 26 March 2010, 01:06.
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment


              #21
              Re: Buren en geuroverlast.

              DazeD is jou zolder geisoleerd?
              Want het lijkt wel of die geur onder het dakbeschot richting je buren gaat.
              Of heb je het inmiddels al opgelost?

              Comment


                #22
                Re: Buren en geuroverlast.

                Pas maar op met je opa (Respect) zo meteen zit hij gezellig (per ongeluk) ergens te vertellen dat je een binnen tuin hebt
                Hoe minder mensen het weten des te beter

                Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

                Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                Comment


                  #23
                  Re: Buren en geuroverlast.

                  Top dat je opa er zo mee in op kan gaan. Heeft hij ook gekweekt vroeger???

                  Maar even over de geur. Ik heb vernomen dat er ook geur verdelger bestaat. Weet alleen niet in de praktijk of ze ook werken. Ik zeg proberen. Check ook eens even de soorten die je zet. Waarschijnlijk zijn er ook soorten die minder ruiken.

                  Hoop dat je succes hebt.

                  Groet Progressive

                  Comment

                  Bezig...
                  X