Goeieavond ik bennieuw hier en had een vraagje ik ken ergens een kamertje van 4,50m x 2,20m waar ik een kweek wil beginnen wie heeft er een paar leuke ideeën overr hoe ik hem zal inrichten en wil ze even hier plaatsen alvast bedankt.. Bbbbb
Vraagje?
Collapse
X
-
Re: Vraagje?
Denk dat hij op een kweektent doelt. Je moet anders maar eens kijken naar de sites van Homebox en Secret Jarden. Of je kan heel je kamer wit schilderen en van daaruit gaan werken. Voordeel kweektent is dat het een kant en klaar kamertje is met gaten voor verluchting en elektriciteit. Als je alles veilig aansluit zou dat niet in de fik mogen vliegen (zou anders niet goed slapen 's nachts). Misschien eens kijken in de rubriek 'de kweekkamer' en wat kweekverslagen lezen om te weten wat je ongeveer wil.
GrtjsThe more I see, the less I know, the more I like to let it go
Comment
-
Re: Vraagje?
Als je zelf wat handig bent kan je een kamer toch perfect zelf inrichten voor een kweekje. Zeker als je budget niet zo groot is. Met wat houten planken en reflecterende folie (dan wel voor het weerkaatsen van licht...) kan je al heel ver komen. Een lampje erin, koolstoffilter, afzuig, potjes, zaadjes, aarde, voeding+water en je bent vertrokken
. Opstelling klinkt eenvoudig maar het 'moeilijkste' komt als je hok klaar is
. Dus begin maar met inlezen hier op het forum...
Greetzzz
JonaComment
-
Re: Vraagje?
doen het zelvers, doen het met gamma... gamma!!!
Vind ik makkelijk als je eens een aanpassing wil maken of een nagel/punaise in de wand slaan voor het een of ander. Uiteraard heb je wat materiaal nodig en een beetje skills als timmerman.
Grtz $iRsigpicComment
-
Re: Vraagje?
is een mooie ruimte ik denk dat als je er een tent in zet dat je je zelf te kort doet tis namelijk een redelijke ruimte
maar dit is een hobby forum dus als je die hele kamer vol zet zoals ik zou doen is het te groot voor een hobby volgens dit forumComment





Comment