Vraagje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bbbbb
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2010
    • 4

    #1

    Vraagje?

    Korting op 420shop
    Goeieavond ik bennieuw hier en had een vraagje ik ken ergens een kamertje van 4,50m x 2,20m waar ik een kweek wil beginnen wie heeft er een paar leuke ideeën overr hoe ik hem zal inrichten en wil ze even hier plaatsen alvast bedankt.. Bbbbb
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Vraagje?

    zet er een tent in

    Comment

    • bbbbb
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Feb 2010
      • 4

      #3
      Re: Vraagje?

      Maar gaan die niet snel de fik ik? Maar bedankt man!

      Comment

      • pedro
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 432

        #4
        Re: Vraagje?

        Denk dat hij op een kweektent doelt. Je moet anders maar eens kijken naar de sites van Homebox en Secret Jarden. Of je kan heel je kamer wit schilderen en van daaruit gaan werken. Voordeel kweektent is dat het een kant en klaar kamertje is met gaten voor verluchting en elektriciteit. Als je alles veilig aansluit zou dat niet in de fik mogen vliegen (zou anders niet goed slapen 's nachts). Misschien eens kijken in de rubriek 'de kweekkamer' en wat kweekverslagen lezen om te weten wat je ongeveer wil.

        Grtjs
        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #5
          Re: Vraagje?

          Als je zelf wat handig bent kan je een kamer toch perfect zelf inrichten voor een kweekje. Zeker als je budget niet zo groot is. Met wat houten planken en reflecterende folie (dan wel voor het weerkaatsen van licht...) kan je al heel ver komen. Een lampje erin, koolstoffilter, afzuig, potjes, zaadjes, aarde, voeding+water en je bent vertrokken . Opstelling klinkt eenvoudig maar het 'moeilijkste' komt als je hok klaar is . Dus begin maar met inlezen hier op het forum...

          Greetzzz

          Jona

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #6
            Re: Vraagje?

            doen het zelvers, doen het met gamma... gamma!!!
            Vind ik makkelijk als je eens een aanpassing wil maken of een nagel/punaise in de wand slaan voor het een of ander. Uiteraard heb je wat materiaal nodig en een beetje skills als timmerman.

            Grtz $iR
            sigpic

            Comment

            • Jona
              Retired
              • Jun 2008
              • 2797

              #7
              Re: Vraagje?

              Bij Brico hebben ze ook vanalles die je kan gebruiken dus dat is ook een optie mocht je geen Gamma in je buurt hebben

              Comment

              • ira
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 128

                #8
                Re: Vraagje?

                is een mooie ruimte ik denk dat als je er een tent in zet dat je je zelf te kort doet tis namelijk een redelijke ruimte
                maar dit is een hobby forum dus als je die hele kamer vol zet zoals ik zou doen is het te groot voor een hobby volgens dit forum

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #9
                  Re: Vraagje?

                  Je hoeft er niks over te posten hé Ira, het is gewoon een grote ruimte waar je wel wat mee kan doen

                  Comment

                  Bezig...