Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opbrengst wietplant?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: opbrengst wietplant?

    Op het moment dat de ruimte niet direct een issue is kan je makkelijk een grotere opbrengst getrokken worden van 1 plant.. Als je bijv. planten buiten in de volle grond laat gaan worden deze enorm groot en kan de opbrengst flink zijn.

    In onze tentjes en kasten is die ruimte er niet. maar als je in een 1.2x1.2x2 tent 5 planten zet met wat langere voorgroei.. dan kan je best richting de 50gr de plant gaan. Alleen ga er voorral niet vanuit. zeker niet je 1e kweekje

    just let it grow en veel lezen, kijken, vragen, proberen komt goed!

    Comment


      #17
      Re: opbrengst wietplant?

      gast doe gewoon je ding en kijk waar je komt iedereen heeft een ander verhaal en andere opbrengste de mijn liggen rond de 80-90 per plant onder 2x600 watt 2x lucht inlaat van buiten af met afzuiger van 1700kub best jonge in een 120/240/2.00m met 48 platen in beginluister je naar iedereen maar je moet zelf het gevoel krijg hoe wat en waar
      heb ook nog klein tent 120/120/2.00 m met 1x 600 wATT MET 12 PLANTJES 1x lucht inlaat afzuiger kleintje komt toch gemiddeld steeds boven 1 kg uit dus ga lekker aan de gang dan gaat het strax vanzelf en worden je opbrengst ook groter maar vergeet niet zomers altijd minder opbrengst
      Last edited by BAASP; 5 August 2010, 15:55.

      Comment


        #18
        Re: opbrengst wietplant?

        48 planten onder 1200 watt met een opbrengst van 80 gram per plant levert 3.840 gram op? Dat is ruim 3 gram per watt!
        12 planten onder 600 watt levert dus ruim 1000 gram op? Dat is bijna 1,7 gram per watt!
        Ik zou willen dat ik het zelfde kon aanvoeren, maar dan zou ik liegen.
        We kunnen dus nog veel leren van zaadje BAASP. Ik ben benieuwd naar een fotoverslag. Vermoedelijk ben ik niet de enige.

        Comment


          #19
          Last edited by CannaVis; 5 August 2010, 16:53.

          Comment


            #20
            Re: opbrengst wietplant?

            volgens mij heeft hij gewoon 3 keer 600watt en kan de kilo gemiddelde wel kloppen.

            Comment


              #21
              Re: opbrengst wietplant?

              hey all

              beginnende kwekers denk nog te groot hoor ik ook bij lol
              de grammen komen wel na wat ervaaring

              ik had 2 ouwe kasten inelkaar getimmert 1x400watt erin hoop problemen met me warmte en me water was ook iets tewarm voel ik nu lol
              en kreeg er 100 gram uit dat was iets van balen maar ja kreeg een leuk aan bod kon die ons ruilen voor een tent van 1,20/1,20/2,00 plus een 600watt en wat voeding lijk me een leuke deal en heb er nu 9x 25liter en we kijken wel wat er van komt met hulp van die gast en zal best wat meer worden als de eerste kweek maar word vanzelf wel beter zo zie ik het en zo moeten alle beginners denken en lees veel op dit forum word je ook wel wijzer van

              groet
              666ww666

              Comment


                #22
                Re: opbrengst wietplant?

                gemiddeld is dat zo'n 20 gram droge opbrengst per binnenplant.

                met mijn indica G13 heb ik 18 gram per plant.

                en met een goede buitenplant kun je wel een kilo of meer eraf halen, maar dan is de kwaliteit en thc minder.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment


                  #23
                  Re: opbrengst wietplant?

                  Als je je plant gewoon langer op 18/6 zet kun je toch veel meer per plant halen en is meer dan 1 gram per watt toch makkelijk mogenlijk?
                  Of klink ik nu heel dom haha ben een buiten kweker namelijk

                  Comment


                    #24
                    Re: opbrengst wietplant?

                    Zit zelf nu ook aan de 1e binnenkweek, voorheen heb ik 1 buitenkweek gedaan.
                    Kreeg er toen 178gr af van 5 planten (WW)..
                    maar dat's natuurlijk veel voorgroei en alles hoop er nu 20-25gr p Plant af te halen,, Verwacht niks =)
                    aankomende week is het al tijd om te oogsten =D, zien er goed uit veel compactere toppen dan buiten.
                    Deze ronde is trouwens Big Bud, volgende wordt weer een WW'tje en ik ga dan aan de SCROG.

                    Cheerz

                    Comment


                      #25
                      Re: opbrengst wietplant?

                      hoi allen.

                      ik heb voor de eerste keer gekweekt in een kast met 1x 400 wat lamp en ik ben begonnen met 5 Haze stekjes en een maatje van mij heeft er ook 5 genomen.
                      ik heb inmiddels al geoogst en mijn opbrengst was 400 gram.
                      mijn maatje wil ze nog iets langer laten staan dat is nu ongeveer bijna 2 weken langer en wat zag ik tot mijn stomme verbazing dat zijn toppen nog groter steviger zijn dan de mijne waren.
                      misschien heb ik iets te voeg geoogst en misschien moet hiervan stevig balen maar wat ik hiermee wil zeggen is dat je makkelijk 50 gram van een plant afhaalt mits je de goede spullen gebruikt en goede voeding ik gebruik de gehele biogreen lijn en hou me eigen aan de kweekschema kijk niet als het licht uit is en af en toe moet je je plantjes een beetje kietelen oh ja je ph waarde is ook niet onbelangrijk kortom kweek en maak het mee.

                      Comment


                        #26
                        Re: opbrengst wietplant?

                        Als ik de knipresultaten zie van sommige kunstenaars kan ik op die manier wel 2gr/W halen.
                        Helaas, ik rook geen blad of takken, dus als ik 0.5gr/W kwaliteit heb, ben ik erg tevreden.
                        142263.jpg
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          Re: opbrengst wietplant?

                          Oorspronkelijk geplaatst door kamo View Post
                          hoi allen.

                          ik heb voor de eerste keer gekweekt in een kast met 1x 400 wat lamp en ik ben begonnen met 5 Haze stekjes en een maatje van mij heeft er ook 5 genomen.
                          ik heb inmiddels al geoogst en mijn opbrengst was 400 gram.
                          mijn maatje wil ze nog iets langer laten staan dat is nu ongeveer bijna 2 weken langer en wat zag ik tot mijn stomme verbazing dat zijn toppen nog groter steviger zijn dan de mijne waren.
                          misschien heb ik iets te voeg geoogst en misschien moet hiervan stevig balen maar wat ik hiermee wil zeggen is dat je makkelijk 50 gram van een plant afhaalt mits je de goede spullen gebruikt en goede voeding ik gebruik de gehele biogreen lijn en hou me eigen aan de kweekschema kijk niet als het licht uit is en af en toe moet je je plantjes een beetje kietelen oh ja je ph waarde is ook niet onbelangrijk kortom kweek en maak het mee.
                          Een volle gram per watt met Haze en buitendien wellicht 2 weken te vroeg geoogst en ook nog je eerste oogst? Vijf planten waar je makkelijk 50 gram per plant afhaalt: volgens Bartjens kom je dan op 250 gram (makkelijk). Toch 400 gram behaald (makkelijk wellicht?) Zie je hem hangen, zie je hem blauw worden? Dikke lul, gebak van Krul! Overigens fijn dat je er ons op wijst dat de pH-waarde niet onbelangrijk is: dat wisten we nog niet. En ook je waarschuwing om niet te kijken wanneer het licht uit is opent nieuwe gezichtspunten, want dat wisten we uiteraard ook nog niet.
                          Als je zo door gaat kunnen we vermoedelijk nog heel veel wezenlijke bijdragen van je verwachten.
                          Last edited by Xtreme; 5 September 2011, 12:55.

                          Comment


                            #28
                            Re: opbrengst wietplant?

                            en toch geloof ik hem

                            Comment


                              #29
                              Re: opbrengst wietplant?

                              ik ben tevreden met hoge kwaliteit wiet, de opbrengst zal me een rotzorg zijn.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment


                                #30
                                Re: opbrengst wietplant?

                                Afbeelding111 005.jpgen met een beetje geluk haal je soms meer dan 30 gram van een plant

                                Comment

                                Bezig...
                                X