groei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #1

    groei

    Korting op 420shop
    hoelang moet je ze in de groei zetten ??
    ik heb um nu 4-a 5 dagen toen ik um als stekie heb gekocht
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: groei

    Kan jezelf kiezen, wil je grote of een kleine plant.

    Veel mensen die een kleine ruimte hebben zetten ook hun plantjes direct op 12/12. Ik neem aan dat je gaat scroggen? Dus vanaf dat je je netje vol hebt met topjes(hoofd en zijscheuten) zet je de klok op 12/12.


    Peace

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: groei

      Hoe langer de voorgroei, hoe groter de plant. aangezien je laag moet blijven zou ik niet te lang meer wachten om in bloei te gaan. Ze zal nog een pak groeien in bloei.

      Grtz

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #4
        Re: groei

        ooh okeey ik zal mijn scrog 20 cm boven mijn plantje bevestigen dan schakel ik over naar 12/12

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #5
          Re: groei

          ik gza nu ff een netje halen maakt het uit als het bijv van kippen gaas is ?

          Comment

          • okiwiet
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 435

            #6
            Re: groei

            persoonlijk gebruik ik ook kippegaas vind ik nog handig werken

            ken er veel die gewoon bekaerd draad gebruiken of een deel van een droogrek. zolang de mazen int net maar groot genoeg zijn en dat je nog genoeg net hebt om in te binden is het goed

            grtz
            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

            Comment

            • darkiess
              Retired
              • May 2008
              • 1645

              #7
              Re: groei

              okeee ik wil eigelijk vandaag beginnen met bloeien dus ik schakel over naar 12/12 maar zal ik er dan ook gelijk terra flores erbij doen?

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #8
                Re: groei

                Ik denk dat je iets verkeerd begrepen hebt, je laat eerst je plant groeien en bind die aan het scrog netje, wanneer dit netje mooi volgroeid is ga je op 12/12. Je terra flores nog een beetje achterwege laten. Ga gewoon nog even verder met de gewone groeivoeding. Op gebied van scroggen is okiwiet de specialist

                Grtz

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #9
                  Re: groei

                  oooh kijk zooo hahah nee is goed man

                  Comment

                  • darkiess
                    Retired
                    • May 2008
                    • 1645

                    #10
                    Re: groei

                    heey maar uuh ben jij ook al weer bezig met een stekie ?

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #11
                      Re: groei

                      Ik werk voorlopig alleen met zaad. Maar binnen week of drie ga ik weer een paar klonen hebben van de misty die ik gezaaid heb.

                      Grtz

                      Comment

                      • darkiess
                        Retired
                        • May 2008
                        • 1645

                        #12
                        Re: groei

                        aaah nice
                        ik denkl dat ik maar een kweek verslag ga maken

                        Comment

                        • darkiess
                          Retired
                          • May 2008
                          • 1645

                          #13
                          Re: groei

                          heeys heb even een vraagje als ik het een beetje goed doe met het lampje wat ik nu heb heah hoeveel gram zou ik er onder vandaan kunnen halen ??

                          ik weet nog niet wat voor soort plant het is mischien dat jullie dat kunnen zien
                          en ik heb scrogen
                          en er komt nog een 2e lampje bij

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #14
                            Re: groei

                            Je spaarlampje was 33 watt he?
                            Ik denk als je er zo 2 hangt dat je toch wel een oogstje zal hebben.
                            Hoeveel juist weet ik niet, dat hangt van veel af. Ik denk toch wel een gram of 10, als alles perfect verloopt kan dat wel meer zijn. En anders ook minder

                            Okiwiet is nu bezig met een initineminikweek . (20 watt spaarlamp)
                            initiniminikweekje-20-watt-cfl-buddha-x-amnesia-t824.html

                            Mss handig om eens door te lezen

                            Peace

                            Comment

                            • darkiess
                              Retired
                              • May 2008
                              • 1645

                              #15
                              Re: groei

                              sorry jongens heb andere account ik had perongeluk mn account op mn eigen email adress gezet maar moet ik weer verriefien maar dat kan ik niet omdat ik geen mailtjes krijg van onbekende
                              dus jointjedraaien kan jij me mischien daarmee helpen


                              maar okeee maar het hangt toch ook vanaf hoe groot je hem laat groeien etc
                              en ik hm ook scrogen
                              en ik geef hem ook bloeivoeding nu nog niet hoor
                              en dan krijgt ie nog een extra lamp erbij die probeer ik wel van 33watt te kunnen halen ik zit nu met een 23 watt

                              Comment

                              Bezig...