Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel dagen groei zullen jullie doen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hier bij de foto het is me gelukt
    Attached Files

    Comment


      #17
      Nu nog een wat duidelijkere foto, hoe meer details hoe beter!

      Enneh boeien beestjes je niet?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #18
        Zal zometeen wat betere foto's maken.

        Wat bedoel je precies met boei je beestjes niet?

        Comment


          #19
          Omdat je niet reageert op de vragen of je je stekken hebt voorbehandeld. Voor 99 % zijn stekjes 'besmet' met spint of andere beestjes en voordat je het weet zit je met een plaag opgescheept. Een goed voorbehandeling dmv het onderdompelen van de stekken kan veel leed door beestjes voorkomen.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #20
            Ohh zoo haha

            Ja heb ze helemaal na gekeken en er zat niks op maar heb wel preventief gehandeld, en wat ik de laatste kweek deed is een stuk of 5 potjes tussen mijn planten gezet met knoflook en dat hielp echt!!!

            Comment


              #21
              Spint is al lang resistent tegen knoflook. Je gaat ze ook niet zien zitten. Als je spint ziet zitten is het al lang te laat. Vrouwtjes zitten bv in de grond en beginnen eitjes te leggen als het warm en droog genoeg is. Bv onder 2 keer 600 op 150 op 150. Dus altijd preventief behandelen van de volledige stek met plug en al in neemolie.
              Die lampen lijken mij ook tegen het plafond te hangen, of hangen ze nog niet op? Je zaadplanten strekken zich harder dan toen ik nog met TL'en van 18 watt kweekte...

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Je gaat t met je blote oog niet zien en tegen de tijd dat je t ziet is t idd te laat.
                  Beter flikker je er nog ff bakje roofmijt tegenaan.

                  Gooi er anders voor de gein een "offer amnesia" bij en dan zal je zien dat de spint zich daar t eerst manifesteerd..

                  Knoflook werk afschrikkend maar spint in een tent heeft geen keuze dus das kudt. Net als andermans stekken trouwens..

                  Www.roofmijt​.nl

                  Suc9
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment

                  Bezig...
                  X