Eerste kweek met Amnesia-Autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Ik heb der echt nog nooit van ge hoort en ook nog nooit iemand hier tegen gekomen die dat met zijn planten doe vandaar dat ik je door vraag hier over
    Lijkt me dat je je planten erg veel stress geef zo .
    God was never on your side..

    Comment

    • indico
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2011
      • 103

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Kalimero
      Pony tailing dient dus enkel voor meer licht inval en zorgt er dus niet voor dat alle takken op dezelfde hoogte komen? Dat doet me denken aan experimenten waarbij ze extra licht gaven aan de zijkant van de planten. Als ik mij goed herinner had dit niet veel effect.

      voor zover ik weet maakt een plant altijd de dikste toppen aan aan de hoogste takken, aangezien ze in de hoogte meer kans maakt om de bevrucht te worden. En dat is wat ze wil, niet?
      juist wel het zorgt ervoor dat de onderste scheuten bijna gelijk worden aan de hoofdtop. De plant wordt breder. Hieronder een foto voordat ik ben begonnen met ponytailing.

      20170302_165959.jpg

      hieronder een foto 5 dagen na ponytailen.

      20170307_170028.jpg
      20170307_170042.jpg

      je ziet dat de onderste scheuten meer ontwikkeld zijn dan ervoor.

      peace

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Kalimero
        Pony tailing dient dus enkel voor meer licht inval en zorgt er dus niet voor dat alle takken op dezelfde hoogte komen? Dat doet me denken aan experimenten waarbij ze extra licht gaven aan de zijkant van de planten. Als ik mij goed herinner had dit niet veel effect.

        voor zover ik weet maakt een plant altijd de dikste toppen aan aan de hoogste takken, aangezien ze in de hoogte meer kans maakt om de bevrucht te worden. En dat is wat ze wil, niet?
        Groe die je met die techniek afremt op de plaats waar het hem toe doet, om energie proberen sturen naar zijtakken die sowieso weinig opleveren. Nooit gesnapt wat ze daarmee proberen bereiken.

        Comment

        • Kalimero
          Stoner
          Nieuw Lid
          • Mar 2017
          • 21

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door indorico

          juist wel het zorgt ervoor dat de onderste scheuten bijna gelijk worden aan de hoofdtop. De plant wordt breder. Hieronder een foto voordat ik ben begonnen met ponytailing.

          20170302_165959.jpg

          hieronder een foto 5 dagen na ponytailen.

          20170307_170028.jpg
          20170307_170042.jpg

          je ziet dat de onderste scheuten meer ontwikkeld zijn dan ervoor.

          peace
          Idd, is dit gecombineerd met lst of enkel ponytail?

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #20
            Ik vind het vrij normaal dat na 5 dagen groei de zijscheuten meer ontwikkeld zijn dan ervoor; Da's groei. Moesten ze er nu al bovenuit steken, dat zou bewijs zijn dat het werkt.

            Comment

            • indico
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2011
              • 103

              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
              Ik heb der echt nog nooit van ge hoort en ook nog nooit iemand hier tegen gekomen die dat met zijn planten doe vandaar dat ik je door vraag hier over
              Lijkt me dat je je planten erg veel stress geef zo .
              dat ponytailen doe ik hooguit maar een weekje daarna haal ik de scheuten voorzichtig naar beneden zodat het licht er goed bij kan.

              Comment

              • indico
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2011
                • 103

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Kalimero

                Idd, is dit gecombineerd met lst of enkel ponytail?
                dit is enkel ponytailing, na dit geef ik ze een paar dagen om te bekomen en start ik met Lst.

                Comment

                • indico
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2011
                  • 103

                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                  Ik vind het vrij normaal dat na 5 dagen groei de zijscheuten meer ontwikkeld zijn dan ervoor; Da's groei. Moesten ze er nu al bovenuit steken, dat zou bewijs zijn dat het werkt.
                  het is geen wondertechniek maar je helpt de plant een beetje te sturen. verder is het mijn eerste experiment dus voor mij is het ook allemaal nieuw.

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #24
                    Gewoon proberen wat je leuk vindt Indorico. Iedere kweker ontwikkelt zijn eigen methode
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • indico
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2011
                      • 103

                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                      Gewoon proberen wat je leuk vindt Indorico. Iedere kweker ontwikkelt zijn eigen methode
                      ja dat is ook zo iedereen doet het op zijn eigen manier, uiteindelijk doe je toch wat je zelf denkt wat het beste is voor je dames. miss heb ik nu wel te grote potten gebruikt, daar leer je uiteindelijk van.

                      Comment

                      • indico
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2011
                        • 103

                        #26
                        Hallo mensen hier weer even een update.

                        Ik geef nog steeds groei voeding, de 2 grotere planten heb ik wat opgehoogd naar ec van 1.3 de 2 kleinere krijgen iets minder ec 0.9 de kleinste krijgt nog niks.

                        verder gaat het wel goed ze groeien als kool!! de 2 grotere vertonen al wat voorbloei maar wacht met bloeivoeding totdat ze niet meer groeien. Hieronder wat foto's.

                        20170309_165912.jpg

                        20170309_165920.jpg

                        peace!!

                        Comment

                        • indico
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2011
                          • 103

                          #27
                          Hier weer een update, tja wat zal ik er van zeggen.

                          20170312_173330.jpg

                          ze gaan als de brandweer!!

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #28
                            Zo, die hebben spurt gemaakt!



                            Kijk je uit met die electradraden over je pot?

                            Elektra en water - - > 88c16722121a5f16dc9f66b02e4ad6b3.png ​​​​​
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • indico
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2011
                              • 103

                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                              Zo, die hebben spurt gemaakt!



                              Kijk je uit met die electradraden over je pot?

                              Elektra en water - - > 88c16722121a5f16dc9f66b02e4ad6b3.png ​​​​​
                              ja ze gaan hard, ik zal de draden wegwerken, ik zat er nog aan te denken.

                              peace

                              Comment

                              • indico
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2011
                                • 103

                                #30
                                Hier weer een update.

                                volgens mij hebben ze de groeispurt nu gehad.

                                Hieronder wat foto's.

                                20170318_170220.jpg

                                ze zijn al lekker aan het bloeien.

                                peace

                                Comment

                                Bezig...