Eerste kweek met Amnesia-Autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #31
    Gaat lekker, je kan het hoogteverschil oplossen door de kleinere planten op te hogen met afwasteiltje op zijn kop, evt gestapeld. Omgekeerde emmer kan ook. Bij action hebben ze diverse maten.
    Succes!
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • GrowPowerLed
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2017
      • 72

      #32
      Met Grills eens. Autoflowers zijn niet bedoeld voor binnen en de opbrengst zal altijd tegenvallen t.o.v. regulier zaad of stek.
      http://akk.li/

      Comment

      • indico
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2011
        • 103

        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
        Gaat lekker, je kan het hoogteverschil oplossen door de kleinere planten op te hogen met afwasteiltje op zijn kop, evt gestapeld. Omgekeerde emmer kan ook. Bij action hebben ze diverse maten.
        Succes!
        bedankt Stemma!!!!

        peace

        Comment

        • indico
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2011
          • 103

          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door GrowPowerLed
          Met Grills eens. Autoflowers zijn niet bedoeld voor binnen en de opbrengst zal altijd tegenvallen t.o.v. regulier zaad of stek.
          achja het is voor mij meer een experiment, ze gaan super goed en de auto zaden van RQS zijn erg goed in ieder geval, ik ben benieuwd wat ik eraf haal.

          peace

          Comment

          • indico
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2011
            • 103

            #35
            hier weer een update.

            De middelste haal ik eruit die gaat teveel in de weg zitten. dames geef ik een ec van 1.1 om de 2 dagen met het water van 1liter. Hieronder wat foto's.

            20170323_080250.jpg
            20170323_170211.jpgpeace

            Comment

            • indico
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2011
              • 103

              #36
              hallo mensen,

              hier weer een update van de dames.
              Wat vinden jullie ervan????

              20170327_170119.jpg

              peace indo

              Comment

              • misters
                Stoner
                Nieuw Lid
                • Mar 2017
                • 22

                #37
                ze staan er mooi bij indorico, wat vind je zelf van het expirement het ponytailin?

                ik heb ook een rqs amnesia auto staan die ziet er iets gehavender uit dan die van jou haha.

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #38
                  Ze staan er mooi bij hoor, geuren ze al?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • indico
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2011
                    • 103

                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door misters
                    ze staan er mooi bij indorico, wat vind je zelf van het expirement het ponytailin?

                    ik heb ook een rqs amnesia auto staan die ziet er iets gehavender uit dan die van jou haha.
                    ik had er wel iets meer van verwacht van dat ponytailing had de zijtakken wat hoger gezien.

                    heb je een foto van jou amnesia? hoe ver ben je?

                    peace

                    Comment

                    • indico
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2011
                      • 103

                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                      Ze staan er mooi bij hoor, geuren ze al?
                      ze beginnen al wel lekker te ruiken maar nog niet genoeg :p ik ben deze week begonnen met greensensation. eerste keer dat ik dsteeds gebruik, ben benieuwd!

                      peace

                      Comment

                      • misters
                        Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Mar 2017
                        • 22

                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door indorico

                        ik had er wel iets meer van verwacht van dat ponytailing had de zijtakken wat hoger gezien.

                        heb je een foto van jou amnesia? hoe ver ben je?

                        peace
                        ze staan nu 10/11 weken
                        ze hebben iets last gehad van te dicht bij de lamp geweest met water is het ook niet helemaal goed gegaan ,
                        al met al een goeie eerste ronde om te weten wat ik vooral niet moest doen hahaha.

                        drm heb ik dit topic even goed doorgelezen want de jouwe hebben het iets groener doorstaan de weekjes

                        ik heb er ook nog een critical auto van rqs en een northen light van sensi en een xxl van growerschoiche en nog 1 waarvan ik het vergeten ben .


                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment

                        • indico
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2011
                          • 103

                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door misters

                          ze staan nu 10/11 weken
                          ze hebben iets last gehad van te dicht bij de lamp geweest met water is het ook niet helemaal goed gegaan ,
                          al met al een goeie eerste ronde om te weten wat ik vooral niet moest doen hahaha.

                          drm heb ik dit topic even goed doorgelezen want de jouwe hebben het iets groener doorstaan de weekjes

                          ik heb er ook nog een critical auto van rqs en een northen light van sensi en een xxl van growerschoiche en nog 1 waarvan ik het vergeten ben .

                          Mijn grootste staat ook iets te dicht op de lamp ik kan de lamp niet hoger hangen dus ze zal het er mee moeten doen de rest staat er goed vandaan.

                          ik geef ze om de dag 1 liter water met een ec van tussen de 1.0 - 1.4 ik ben er wel achter dat de autoflowers niet goed tegen veel voeding kunnen vandaar dat ik maar de helft geef van wat er op de fles staat.

                          voor mij is dit ook de eerste kweek met autoflowers ik moet zeggen dat het wel goede zaadjes zijn van RQS. hoeveel liter potten staan ze bij jou??? ik heb potten van 30 liter.

                          peace

                          Comment

                          • misters
                            Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Mar 2017
                            • 22

                            #43
                            Ik heb de lamp een beetje schuin gehangen zodat ze niet direct op de toppen schijnen (wel veelste laat hoor haha)
                            ze staan in 9 liter potten zo konden er 5 potten in m'n kast maar ik ga de volgende ronde toch voor 4 potten en dan 2 auto's en 2 gefemiseerde plantjes om te proberen.
                            dat water geven heb ik een beetje onderschat eigenlijk ik dacht dat komt wel goed maar dat was niet helemaal zo ,ik had ze te weinig water geven al me plantjes dan.

                            RQS heeft idd goede zaadjes zelf ben ik meer fan van sensi seeds maar dat is persoonlijk alleen die hebben niet zoveel keus in verschillende auto's.
                            Afgelopen kerst/oud en nieuw hadden ze een hele grote kortings actie bij RQS toen had ik de amnesia besteld

                            Comment

                            • indico
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2011
                              • 103

                              #44
                              Ja het is bij mij niet anders de lamp is op maximale hoogte dus ik zal het er mee moeten doen de temperatuur was vanavond wel aan de hoge kant zo'n 32 graden, maar dat kunnen ze wel eventjes aan.

                              wat betreft je volgende kweek zal ik auto's en gefeminiseerde zaden niet mixen met elkaar i.v.m de lichturen, autoflowers doen het vaak beter als je ze wat langer licht geeft. ik heb ze op 15/9 staan de hele kweek. Autoflowers vinden het ook fijn als ze in wat grotere potten staan omdat ze over het algemeen relatief klein blijven. ik adviseer minimaal een pot van 16l.

                              peace indo

                              Comment

                              • indico
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2011
                                • 103

                                #45
                                Hier weer een update. Ik geef de linkse dames vanaf begin deze week green sensation de andere 2 geef ik vanaf morgen GS. ze beginnen een klein beetje lichter van kleur te worden dus vandaar dat ik de EC geleidelijk wat op laat lopen.

                                Hieronder wat foto's.
                                20170401_165947.jpg




                                20170401_170017.jpg
                                20170401_170023.jpg

                                Comment

                                Bezig...