Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Early Skunk (outdoor) binnen groeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Early Skunk (outdoor) binnen groeien

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum en ook een leek als het aankomt op het kweken van wiet.

    Gister heb ik 10 zaadjes Early Skunk besteld, dit zijn outdoor-zaadjes. Ik kreeg onlangs een mooi aanbod voor een kweektent en heb dus i.v.m nakkende buren etc besloten om toch op kleine schaal, voor eigen gebruik, binnen te gaan groeien. Is het mogelijk om de Early Skunk binnen te groeien? Ik neem uiteraard genoegen met een lagere opbrengst aangezien het voor eigen gebruik is.

    Alvast heel erg bedankt.

    #2
    Wat buiten wil groeien moet dat in principe binnen ook kunnen. Wel even opletten of het wel of geen autoflowers zijn. Dat bepaald dan hoeveel uren licht je moet geven.

    Comment


      #3
      Beste mafferd,

      Bedankt voor je snelle antwoord. Het zijn geen autoflowers, het zijn gefeminiseerde Early Skunk zaden van Sensiweeds: https://sensiseeds.com/nl/gefeminise...-gefeminiseerd

      Kan iemand mij vertellen hoeveel plantjes ik tegelijkertijd ongeveer kan groeien met deze setup?

      Mijn setup:

      - Led UFO 90 watt
      - 2x Tornado 32watt spaarlampen
      - Mammoth Classic 60x60x160
      - Koolstoffilter
      - Ruck buisventilator RK160
      - Droogrek
      - Plantenvoeding
      - Thermostaat
      - Ventilatortje
      - Kleine buisventilator

      Comment


        #4
        Op 60x60 zou ik zelf maximaal 4planten zetten. Maar er kunnen er ook wel 15 in bijv het is maar net wat je wilt en welke maat pot je ze geeft. Maar 4 planten lijkt wel een stuk beter mocht je gepakt worden.

        Er passen mooi 4x 18liter potten in je tent dan hoef je niet te lang voor te groeien en heb je wat speling als 1 plantje het bijvoorbeeld niet zo lekker doet. Die early skunk zou ik zelf ook scroggen (op een netje binden) daar de omschrijving al aangeeft dat het hoge planten worden, en je met die led ufo niet zoveel diepte straling hebt.

        maar das zo mijn idee he, wat dat betreft zijn er vele mogelijkheden.

        Comment


          #5
          Nogmaals bedankt voor je antwoord! Ik zou niet eens weten wat ik met de opbrengst van 4 planten moet, laat staan 15 haha. Zou je me kunnen uitleggen in het kort hoe dat 'scroggen' in z'n werking gaat? Bedankt!

          Comment


            #6
            Graag gedaan hoor, Dat scroggen is al meer dan eens uitgelegd en er is ook een tutorial van hier op het forum.

            Zie hier>> https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...roggen-van-a-z

            Comment


              #7
              Of je zet ze gelijk op twaalf uur licht.
              Bij mij was een 18 liter pot binnen een mum volgegroeid onder twaalf uur licht vanaf kiemen. Zeker omdat vier van die potten in jouw tent ook gelijk vol is ook.

              Na de vierde internode toppen en idd Scroggen

              Comment

              Bezig...
              X