Welke lamp in gavita evsa

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • witpen
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 1354

    #1

    Welke lamp in gavita evsa

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Ik heb een vraag namelijk ik wil mijn lamp vervangen na 5 kweken te hebben gebruikt.
    Nu is het dat ik een gavita evsa 600watt heb en de lamp kan ik niet meer in Nederland bestellen/ophalen.
    Welke is dan mogelijk ik zelf dacht aan de lamp van het merk lumatek of weten jullie iets anders?

  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Als je perse Gavita wil kan je deze ook in Duitsland of Engeland bestellen, misschien toch informeren bij tuincentra of ze misschien nog Gavita verkopen?



    Last edited by Stemma; 1 June 2017, 11:38. Reden: Linkjes toevoegen
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • witpen
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 1354

      #3
      Bedankt Stemma ,

      Ik had ook gekeken op internet en kwam ook verschillende website's tegen.
      Maar ik hoef niet perse gavita als lumatek of iets anders werkt vindt ik het ook goed zolang het maar zeker werkt met de gavita.
      En hartelijk bedankt voor het linkje ik ga toch ook nog rondkijken voor het buitenland.
      Zo had ik een half jaar geleden in Duitsland ook een winkel gevonden die de gavita lamp verkocht maar weet niet meer welke, dom van om het nop te slaan.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Ik was heel tevreden van de lumii sunblaster. Heel goeie prijs/kwaliteit. Hier in Belgie weet ik ze wel te vinden, voor 38 euro. Als je ze per sé wil. Verzenden mogen ze niet, maar er wonen veel Nederlanders in Belgie Dus ophalen kan altijd.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Waag eens een belletje naar GC Noord


          !(◎_◎)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • witpen
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 1354

            #6
            Thanks guys,

            Ik had vandaag een mail gestuurd naar greensell aangezien ik daar zowat alle apparatuur koop.
            En kreeg te horen dat lumatek goed en zoals beowulf zegt de lumi sunblaster.

            Morgen maar een Grow Center Noord maar een bellen na de tip van QnQ

            Gelukkig heb ik morgen nog niet nodig aangezien ik een zomerstop hou.

            Comment

            Bezig...