Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke lamp in gavita evsa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke lamp in gavita evsa

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Ik heb een vraag namelijk ik wil mijn lamp vervangen na 5 kweken te hebben gebruikt.
    Nu is het dat ik een gavita evsa 600watt heb en de lamp kan ik niet meer in Nederland bestellen/ophalen.
    Welke is dan mogelijk ik zelf dacht aan de lamp van het merk lumatek of weten jullie iets anders?


    #2
    Als je perse Gavita wil kan je deze ook in Duitsland of Engeland bestellen, misschien toch informeren bij tuincentra of ze misschien nog Gavita verkopen?

    http://www.onestopgrowshop.co.uk/gro...asts-only.html

    Last edited by Stemma; 1 June 2017, 11:38. Reden: Linkjes toevoegen
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Bedankt Stemma ,

      Ik had ook gekeken op internet en kwam ook verschillende website's tegen.
      Maar ik hoef niet perse gavita als lumatek of iets anders werkt vindt ik het ook goed zolang het maar zeker werkt met de gavita.
      En hartelijk bedankt voor het linkje ik ga toch ook nog rondkijken voor het buitenland.
      Zo had ik een half jaar geleden in Duitsland ook een winkel gevonden die de gavita lamp verkocht maar weet niet meer welke, dom van om het nop te slaan.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Waag eens een belletje naar GC Noord


          !(◎_◎)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Thanks guys,

            Ik had vandaag een mail gestuurd naar greensell aangezien ik daar zowat alle apparatuur koop.
            En kreeg te horen dat lumatek goed en zoals beowulf zegt de lumi sunblaster.

            Morgen maar een Grow Center Noord maar een bellen na de tip van QnQ

            Gelukkig heb ik morgen nog niet nodig aangezien ik een zomerstop hou.

            Comment

            Bezig...
            X