Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stekjes vervoeren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stekjes vervoeren?

    Korting op 420shop
    Omdat ik een tijdje naar spanje ga verhuizen en daar de mogelijkheid heb om te kweken wil ik graag stekjes mee nemen naar daar. Tenzij er geen verschil is in nederlandse of spaanse stekjes! Kweken op zaadjes zou ik zowiezo niet willen doen. Heeft iemand tips bij het vervoeren van stekjes in de auto? Of andere tips?

    #2
    zou geen stekjes meenemen omdat dat er meestal meer dan 1 is,je wil echt niet in een fuik rijden in frankrijk met 100 stekken in de wagen.koop een paar stekjes van je geliefde rooksoort en laat die lekker 10 dagen groeien in een half liter potje,en neem de mooiste mee in een doos met wat gaten erin voor de verluchting dan gaat ie het 100% overleven bij aankomst gelijk onder tl zetten en na een paar dagen overpotten en er een mooi moedertje van maken.wiet is daar wiet en amnees vinden de meeste te sterk daar en bubbel hebben ze daar nooit gezienals je die daar goed kan kweken heb je echt super ruilmateriaal voor als je eens wat anders wil roken
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Neem gewoon zaden mee, of, beter nog, koop ze daar.
      Een beetje integreren kan geen kwaad ey, lokale gebruiken leren, lokale wiet kweken

      Heb je de kweekverslagen (uit zaadjes) van de Spanjaarden hier op het forum gezien ?
      Van afgelopen jaar bijvoorbeeld :

      Burundanga : Buitenkweek 2017
      inti : Buitenkweek 2017
      sirius48 : Buitenkweek 2017

      Allemaal Spaanse superkwekers.
      Er zijn er nog wel meer maar deze 3 vond ik het eerst.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        In Spanje kan je genoeg krijgen ook stekken.
        Sluit je aan bij een cannabis social club en het gaat vanzelf.
        Meestal kun je online al info inwinnen bij de club en je zelfs al inschrijven.

        Comment


          #5

          Comment

          Bezig...
          X