Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 3x NL5xHaze, 3x S.A.D en 1x SuperSkunk op de Canarische Eilanden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek 3x NL5xHaze, 3x S.A.D en 1x SuperSkunk op de Canarische Eilanden

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Weet er ook iemand waarom ik maar 1 foto kan plaatsen?

    Comment


      #3
      Goedenavond #Burundanga

      Probeer is via het advanced menu

      Druk rechts van de pagina op de A als je een bericht maakt advanced.JPG

      En dan druk je op afbeelding toevoegen

      advanced balk.JPG

      zo kan je iedere keer apart een nieuwe afbeelding toevoegen en komen ze netjes onder elkaar te staan

      succes
      Last edited by Nonsense; 14 August 2017, 09:34.

      Comment


        #4
        Een sativa als de NL5xHaze zou er juist geschikt voor moeten zijn, al weet je dat natuurlijk nooit zeker met kruisingen.
        Een echte sativa groeit gewoon op 12 uur licht.
        December, januari en februari zou ik mijden, te kort licht, en te koud. In maart-april beginnen lijkt me het meest ideaal. Gewoon meteen buiten dus.

        Hoe groot deze gaan worden ben ik ook wel benieuwd naar.
        Juist omdat je ze eerst op 18/6 zet zouden ze vrij snel kunnen gaan bloeien als je ze buiten zet.

        Welkom op JD!
        Mooie plantjes en potten heb je.

        - nog een manier om meerdere foto's toe te voegen is via de attachments-knop. (links naast de A waar Nonsense het over heeft)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          thnx voor de reacties!

          Hier zijn de mooiste maanden eigenlijk augustus september en oktober(meest constante weer en rond de 30 graden).
          Ik heb vroeger mijn planten direct buiten geplaatst, zowel al indica als sativa en die kwamen maximum 30cm groot.
          IK denk van mijn SAD en Skunk binnen te houden tot begin september omdat die niet veel zullen groeien in bloei.
          Laatste fotos is mijn eerste kweekje hier Cream Caramel van Sweet Seeds en kleine is een autoflower black cream.
          Wil deze keer toch iets grotere planten

          Grts
          Attached Files

          Comment


            #6

            Kleine update, niets speciaal te melden

            peace


            IMG_8299.JPG

            Comment


              #7
              Beetje vreemde vraag misschien. Waarom zet je ze sinds den beginne niet onder 12/12?
              Als dat de omstandigheden zijn waaronder ze buiten moeten verder groeien kan je ze hier binnen al aan laten wennen.
              (ik heb geen verstand van kunstmatige verlichting bij wietplanten) Misschien kun je heet een keer uittesten met een plant. Als je dat nog niet gedaan had.
              Gaan ze dan direct na ontkiemen in bloei?

              Mooi uitzicht hebben die buitenplanten. Dikke toppen en eigen groeivormen.
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


                #8
                De bedoeling is van ze nu onder de lamp 18uur te geven zodanig ze rustig groot kunnen worden en als ze de gewenste hoogte hebben verplaats ik ze naar buiten zodat ze beginnen te bloeien.
                Ik zie niet het nut in van de lamp op 12uur licht te plaatsen want dan kan ik ze evengoed gewoon buiten zetten.
                Ik heb nog plantjes direct buiten geplaatst en dan begonnen ze onmiddellijk te bloeien, sommige kwamen wel iets groter maar andere bleven enorm klein (minder dan 10cm) en daar heb je niets aan....
                De fotos van mijn eerste kweekje hier heb ik ze ook onder TL licht laten groeien tot ze 30cm waren.
                Ik ben van normaal van plan mijn haze volgende week buiten te plaatsen, ben benieuwd hoe die doorgroeit in bloei... indien iemand ervaring daarmee; let me know

                Comment


                • Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Dank voor de uitleg.

                #9
                Hier zijn ze dan terug.

                de andere plantjes staan mooi omhoog maar de haze hangt wat meer naar beneden.. is dit een tekort?
                de onderste blaadjes hebben in het midden van de vingers een lichtgroene/gele kleur.
                Ik geef canna coco A en B samen met wortelstimulator maar wel enkel de half aanbevolen hoeveelheid.








                IMG_8407.JPGIMG_8410.JPGIMG_8408.JPGIMG_8411.JPGIMG_8409.JPGIMG_8406.JPG

                Comment


                  #10
                  Laatste week veel te warm geweest (35-38graden) in de tent.
                  Verplaats ze morgen naar buiten.
                  Somige zien een beetje geel, ziet dit er een nitrogen tekort uit of is dit gewoon de warmte ?


                  IMG_8493.JPGIMG_8492.JPGIMG_8494.JPG
                  Last edited by Burundanga; 31 August 2017, 00:23.

                  Comment


                    #11
                    Haze staat ondertussen buiten. Heb redelijk wat bladen af moeten doen die kapot waren door de warmte.
                    Gelukkig zien ze er wat beter uit nu.
                    Volgende week wordt de rest ook buiten geplaatst.
                    Groeten
                    IMG_8560.JPGIMG_8561.JPGIMG_8559.JPGIMG_8557.JPG
                    Attached Files

                    Comment


                      #12
                      Deze avond rest van de planten verpot en buiten geplaatst.
                      Bloei kan officieel beginnen!

                      IMG_8599.JPGIMG_8601.JPGIMG_8604.JPGIMG_8597.JPGIMG_8600.JPG

                      Attached Files

                      Comment


                        #13
                        Je hebt daar in ieder geval mooier weer dan we in Nederland hebben.
                        Hier is het te laat om serieus buiten te beginnen.

                        Mooi muurtje !
                        Ligstoeltjes in het zonnetje, lekker hoor.

                        Doe je nog steeds de halve hoeveelheid voeding ?
                        Ik zie hier en daar toch wat overvoeding op eerdere foto's.
                        Nu ze groter zijn komt dat wel goed meestal, zolang ze genoeg water krijgen.
                        Succes!
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #14
                          Vamos!
                          Paar fotos die vandaag getrokken heb.
                          De vierkante pot is de Superskunk, en de 2 grotere zijn NL5xHaze. Rest van de plantjes SAD.

                          Ik zit nog altijd op 25ml a en 25 ml b voeding en bij de Haze sla ik zelf een voedingsbeurt over en geef ik enkel water met ph van 6 omdat ik merk dat de sativa niet zo goed tegen voeding kan.

                          Vraag me niet waarom sommige fotos altijd scheef staan

                          IMG_8637.JPGIMG_8640.JPGIMG_8642.JPGIMG_8641.JPGIMG_8639.JPGIMG_8638.JPGIMG_8643.JPGIMG_8644.JPG

                          Comment


                          • Ongeldig
                            Ongeldig commented
                            Editing a comment
                            Die mooie muur leid me af. Houd vast de warmte van de zon wat langer vast.
                            Benieuwd of ze nu snel in bloei gaan.

                          #15

                          Klopt zeker Ongeldig! je blijft toch nog een paar uurtjes de warmte voelen van de muur.
                          Hier heb je hem helemaal voor de liefhebbers ervan.
                          ​​​​​​​
                          IMG_8651.JPG

                          Comment

                          Bezig...
                          X