Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verwarming ophangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verwarming ophangen

    Korting op 420shop

    #2
    Heb je het over een radiator cv gestookt of een elecrische kachel ?

    Met radiatoren zou je bv je thermostaat kunnen verplaatsen naar de kamer waar je tent staat deze regelt dan de tijden dat de cv aanspringt om de radiator te verwarmen.

    Nog een optie is overal thermostaatkranen plaatsen op de radiatoren
    En de ruimte waar de thermostaat hangt de thermostaatknop lager in te stellen dan de ingestelde waarde van de thermostaat die de ketel regelt
    zo blijft de kamer op temperatuur waar je tent staat door de ingestelde waarde van je thermostaatkraan

    Hoop dat ik het een beetje duidelijk uit heb gelegd krijg het niet duidelijker verwoord .

    Comment


      #3
      Bedankt voor het snelle antwoord, ik gebruik een elektrisch vuurtje dus gewoon een plug & play.

      Comment


        #4
        In noodgevallen zet ik een honeywell 250 watt buiten mijn tent en blaas ik de warme lucht in de passieve inlaat. Mijn afzuiging trekt zo de warme lucht binnen.
        ​​​​​

        Comment


          #5
          Ooh dus van buitenaf blazen naar de inline fan kan de tent ook helemaal verwarmen? Constante temperatuur???

          Comment


            #6
            Ik heb een vorstwachter (400W) in mijn kast hangen.
            Deze is aangesloten op een stopcontact thermostaat met externe voeler.
            Zo kun je de aan uit temperatuur van de kachel perfect regelen.

            thermostaat.jpgvorstwachter.jpg
            2018, Bubblegum, Kera Seeds
            2019, Jack Herer, Kera Seeds

            Comment


              #7
              ik gebruik ook elektrisch vuurtje maar heb die ingeplugd in een thermostatische plug in stopkontakt die ik tussen mijn potten onderaan geplaatst heb en die ik instel op 20graden
              die thermo slaat aan bij 19,5gr en slaat af bij 20,5gr
              je hebt enkel stopkontakt nodig in de tent die vrij is
              zie de link hieronder en als onderaan de potten 20gr blijft is het hoger zeker warm genoeg

              succes

              https://www.tuinadvies.be/tuinwinkel...ampaign=active

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door WGanja View Post
                Ooh dus van buitenaf blazen naar de inline fan kan de tent ook helemaal verwarmen? Constante temperatuur???
                Ja, maar ik heb maar een klein verwarmingske en dat bereikt bij zware vorst geen 21 graden he. Je slang dichtbij de warmteblazer leggen zodat de warme lucht er rechtstreeks inblaast.

                ​​​​​​

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    5-10 graden ?
                    Woon je in een iglo ?

                    Je hebt toch wel een verwarming in je vat hangen ?
                    Als je die op 21 graden houdt heb je al een kachel.

                    Vraag me ook af hoeveel een kleine verwarming zou helpen.
                    Die gaat 24/7 staan werken als er aan de andere kant constant lucht van 5-10 graden in komt.

                    Er moet warmere lucht in
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12

                        ik zit met zelfde probleem soms 8 graden met lamp uit heb kamer op zolder maar dames doen het goed gezien hun jonge leeftijd 1 maand oud
                        Last edited by QnQ; 7 February 2018, 14:27.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                        KEEP ON GROWING AND SMOKING

                        Comment


                          #13
                          Nja, misschien omdat we onder LED kweken is het een struggle met deze koudheid? Ik zag bij je verslag ook dat je wat bruine bladeren had, ik had dit ook maar mijn sterfde helemaal af en er bleef tot slot heel weinig blad nog over, is er een reden voor?

                          Comment


                            #14
                            Ik maak momenteel ook gebruik van een elektrisch vuurtje, maar ik vrees voor mijn volgende elektriciteits-factuur...

                            Comment


                              #15
                              Ik zuig gewoon gewoon actief van tussen de spouwmuur in de kamer, de slang blaast op de verwarming en de kamer houd ik op 20graden. De tent zuigt de lucht passief uit de kamer, dit werkt perfect.. indien de temperatuur het toelaat zuig ik actief de tent in en heb je geen last van het licht dat je hebt indien je passief aanzuigt..

                              Comment

                              Bezig...
                              X