Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektentje en full time job

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektentje en full time job

    Korting op 420shop
    Hallo beste JDers
    ik ga binnenkort een tentje opzetten en was aan het denken over de schakeltijden van de lampen en hoe je deze het beste kan zetten als je 5 dagen werkt van (bijv. ) 8 tot 5.

    Waar houden jullie rekening mee als je de schakeltijden van de lamp instelt? (Bij 12/12)

    Ik kan me voorstellen dat je rekening houdt met de temparatuur die de ruimte overdag en s'nachts kan bereiken in de periode dat je kweekt, en dat de lampen branden op de momenten dat je de planten kan verzorgen, of zijn er ook nog andere dingen waar je rekening mee moet houden?

    Ik ga trouwens in een slaapkamer starten die op het westen gericht staat en een rolluik voor het raam heeft, mocht dit van toegevoegde waarde zijn.

    Hoe doen jullie dit afstemmen?
    ​​​​​​

    #2
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Dal tijden bespaard wat geld met stroom.

        Planten 2uur nadat het licht aan gaat water geven ivm verdamping.

        Verder vind ik het fijn dat als ik slaap/thuis ben de boel draait. Mocht er wat geks gebeuren hoor je de rookmelder o.i.d. Bij mij spookt het anders door mijn hoofd tijdens werk of alles wel goed gaat

        Comment


        • roller
          roller commented
          Editing a comment
          ip camera hangen he

        #5
        Hier branden de lampen hoofdzakelijk 's nachts. Dan compenseren de lampen voor de koudere omgevingstemp.

        18/6 was aan van 20h tot 14h. Zo kon ik 's morgens en 's avonds watergeven etc... Er was zo ook tijd voor bladvoeding met lampen uit.
        12/12 is aan van 20h tot 8h. Dus nog steeds 2 momenten waarop ik kan langs gaan. Opnieuw is er tijd voor bladvoeding bij lampen uit.


        grts
        KB
        2018, Bubblegum, Kera Seeds
        2019, Jack Herer, Kera Seeds

        Comment


          #6
          oke dankje hier kan ik wat mee
          grts

          Comment

          Bezig...
          X