Kan ik hier in kweken zonder kweek lampen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RollWiet
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2017
    • 140

    #1

    Kan ik hier in kweken zonder kweek lampen?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een vraag ik heb een schuur en heb een zolder er boven en mijn vraag is kan ik hier kweken zonder kweeklampen Want er hangt wel gewoon onzichtbare platen wat u op de fotos kunt zien daar komt zon door heen is dat mogelijk daar boven kweken?

    groetjes,
    rollwiet
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Nee dat wordt niks op die manier.

    Comment

    • RollWiet
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2017
      • 140

      #3
      beowulf kan ik hier ook mee kweken dan lamp van aliexpress 129B2904-0E6D-4DEC-BE2C-4A6C1000AAA9.png

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Als je geen verwachtingen hebt ja. Gewoon buiten levert meer op, is dat geen optie? Binnen heb je vermogen nodig. Plus een tent en filter etc.

        Comment

        • RollWiet
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2017
          • 140

          #5
          beowulf Binnen doe ik dit jaar dus ik kan dus wel met die lamp van aliexpress kweken?

          Comment

          • klaaskweekgraag
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Aug 2017
            • 17

            #6
            Alleen een lamp gaat niet werken helaas

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Ik heb ook het idee dat het weer die kant op gaat

              Comment

              • DannyDeVito
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jul 2017
                • 435

                #8
                voor beetje geslaagde kweek moet je investeren en dat hangt ervan af wat je verwacht
                10gr 100gr of 1kg
                investeer 500 euro in degelijk setje dan kan je aan de slag voor eigen gebruik
                en kweekverslagen lezen heel veel liefst en geen wonderen verwachten van 1ste keer
                maar langs andere kant smaakt dat eerste eigenkweek jointje 100 maal beter dan geforceerde shop brol waar je 10 en meer euro/gr betaalt
                succes

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Je kan het ook gewoon proberen.
                  Als het niet gaat heb je niks geinvesteerd alleen een handje zaden.

                  Maak je er een verslag van begin tot eind van hier op JD dan gaan we dat allemaal volgen

                  Wel nog twee maandjes wachten dan want het zonlicht is nu zeker nog niet sterk/lang genoeg.

                  Misschien kun je er alvast een thermometer hangen om te zien hoe warm het daar wordt als de zon er nu een uurtje op staat.



                  !(◎_◎)
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • RollWiet
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2017
                    • 140

                    #10
                    QnQ Okee is goed bedankt! Ik kan het zaadje wel alvast ontkiemen toch?

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Als je geen lamp gebruikt kun je best tot mei wachten.
                      Maarre...tis jouw feestje he

                      Ik heb hier weleens een post gedaan over het aantal zonuren.
                      Zonder lamp moet je daar rekening mee houden.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Bigsmoke2737
                        Plantje
                        Nieuw Lid
                        • Mar 2018
                        • 11

                        #12
                        wat zijn de tijden voor outdoor kweken en wat kan ik verwachten als ik autoflower zaadje gebruik?

                        Comment

                        Bezig...