Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik hier in kweken zonder kweek lampen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik hier in kweken zonder kweek lampen?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een vraag ik heb een schuur en heb een zolder er boven en mijn vraag is kan ik hier kweken zonder kweeklampen Want er hangt wel gewoon onzichtbare platen wat u op de fotos kunt zien daar komt zon door heen is dat mogelijk daar boven kweken?

    groetjes,
    rollwiet
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    #2
    Nee dat wordt niks op die manier.

    Comment


      #3
      beowulf kan ik hier ook mee kweken dan lamp van aliexpress 129B2904-0E6D-4DEC-BE2C-4A6C1000AAA9.png

      Comment


        #4
        Als je geen verwachtingen hebt ja. Gewoon buiten levert meer op, is dat geen optie? Binnen heb je vermogen nodig. Plus een tent en filter etc.

        Comment


          #5
          beowulf Binnen doe ik dit jaar dus ik kan dus wel met die lamp van aliexpress kweken?

          Comment


            #6
            Alleen een lamp gaat niet werken helaas

            Comment


              #7
              Ik heb ook het idee dat het weer die kant op gaat

              Comment


                #8
                voor beetje geslaagde kweek moet je investeren en dat hangt ervan af wat je verwacht
                10gr 100gr of 1kg
                investeer 500 euro in degelijk setje dan kan je aan de slag voor eigen gebruik
                en kweekverslagen lezen heel veel liefst en geen wonderen verwachten van 1ste keer
                maar langs andere kant smaakt dat eerste eigenkweek jointje 100 maal beter dan geforceerde shop brol waar je 10 en meer euro/gr betaalt
                succes

                Comment


                  #9
                  Je kan het ook gewoon proberen.
                  Als het niet gaat heb je niks geinvesteerd alleen een handje zaden.

                  Maak je er een verslag van begin tot eind van hier op JD dan gaan we dat allemaal volgen

                  Wel nog twee maandjes wachten dan want het zonlicht is nu zeker nog niet sterk/lang genoeg.

                  Misschien kun je er alvast een thermometer hangen om te zien hoe warm het daar wordt als de zon er nu een uurtje op staat.



                  !(◎_◎)
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    QnQ Okee is goed bedankt! Ik kan het zaadje wel alvast ontkiemen toch?

                    Comment


                      #11
                      Als je geen lamp gebruikt kun je best tot mei wachten.
                      Maarre...tis jouw feestje he

                      Ik heb hier weleens een post gedaan over het aantal zonuren.
                      Zonder lamp moet je daar rekening mee houden.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        wat zijn de tijden voor outdoor kweken en wat kan ik verwachten als ik autoflower zaadje gebruik?

                        Comment

                        Bezig...
                        X