Mijn eerste kweek ga ik doen met 4 autoflowers op DWC:
2x Kenmerken OG Kush Auto CBD - Dinafem 10 á 11 weken
2x Northern Light Auto 9 á 10 weken
Ik gebruik de DimLux Xtreme Series 600 Watt 400V EL.
Deze heeft een output van 320/720W.
Het is een HPS lamp en hiervoor geldt de 10% afstand regel, tussen de lamp en het gewas.
Alleen weet ik niet hoe dit zit, als ik een autoflower heb van 10 á 11 weken, aangezien ik niet weet hoelang die groeit en bloeit.
Ik kan niet lager dan 320 watt te gebruiken, om te beginnen.
Dan moet ik de lamp dus 32 cm boven het gewas hangen.
Kan iemand mij vertellen, hoe het lichtschema eruit komt te zien, als ik hem uiteindelijk maximaal wilt zetten?
Ik zie dat er ook een geheel groei schema is omtrent de lampenkap 'Adjust-a-Wings Medium compleet':
Moet ik mij daar nog iets van aantrekken, of puur kijken naar de 10% regel?
Aangezien het autoflowers zijn, kan ik de lamp 24 uur per dag, de gehele kweek aanhouden toch?
Vanaf de 2de kweek ga ik over op puur vrouwelijke zaadjes, waarvan ik de groei en bloei zelf bepaal, dat maakt het wat makkelijker.
Maar ik wil voor mijn eerste oogst, gauw een voorraadje hebben.
2x Kenmerken OG Kush Auto CBD - Dinafem 10 á 11 weken
2x Northern Light Auto 9 á 10 weken
Ik gebruik de DimLux Xtreme Series 600 Watt 400V EL.
Deze heeft een output van 320/720W.
Het is een HPS lamp en hiervoor geldt de 10% afstand regel, tussen de lamp en het gewas.
Alleen weet ik niet hoe dit zit, als ik een autoflower heb van 10 á 11 weken, aangezien ik niet weet hoelang die groeit en bloeit.
Ik kan niet lager dan 320 watt te gebruiken, om te beginnen.
Dan moet ik de lamp dus 32 cm boven het gewas hangen.
Kan iemand mij vertellen, hoe het lichtschema eruit komt te zien, als ik hem uiteindelijk maximaal wilt zetten?
Ik zie dat er ook een geheel groei schema is omtrent de lampenkap 'Adjust-a-Wings Medium compleet':
Moet ik mij daar nog iets van aantrekken, of puur kijken naar de 10% regel?
Aangezien het autoflowers zijn, kan ik de lamp 24 uur per dag, de gehele kweek aanhouden toch?
Vanaf de 2de kweek ga ik over op puur vrouwelijke zaadjes, waarvan ik de groei en bloei zelf bepaal, dat maakt het wat makkelijker.
Maar ik wil voor mijn eerste oogst, gauw een voorraadje hebben.

Comment