Hey kwekertjes 
na lang twijfelen en overwegen dan toch maar besloten om mij es aan een binnenkweek ronde te wagen maar ik zal jullie hulp best kunnen gebruiken.
Ik heb het tentje gekocht van een goede vriend en de inhoud zal deels vernieuwd worden.
-de tent zelf is 100x100x200 secret jardin
-hps groei en bloei 400w, reflector, ballast
-aluminium grondverwarming 100x100 150w
-1 zwenkclipfan 2 standen secret jardin 15w
-rhino filter 425m3
-buisventilator 450m3
-geluidsdemper
De lamp zou snachts branden maar tijdens de dag zal het te koud zijn, het medium zal zeker geen temp v20° halen, wat essentieel zou zijn voor optimale water en voeding opname, dan bevat het water ih medium nog voldoende zuurstof, terwijl precies warm genoeg om het pompmechanisme vd wortel optimaal te laten werken las ik, vandaar de warmtemat of hadden jullie mss een beter idee? Moet nog aangekocht worden..
Is dit een goede basis voor een ev. geslaagde
kweek aub? Of zou 250 w hps de eerste 10 dagen of zo interessanter zijn?
ik heb mij trouwens al ingelezen maar, mss kan nog iets verbeterd/in dacht gehouden worden door jullie ervaring en goeie raad?
De bedoeling is bio-organisch kweken waar ik enig jaren buitenervaring en later biodynamisch maar mss eerst een paar testrondes
9 vierkante potten, 11l
croppen, ev toppen
ik dank jullie bij voorbaat en veel succes en rookgenot !

na lang twijfelen en overwegen dan toch maar besloten om mij es aan een binnenkweek ronde te wagen maar ik zal jullie hulp best kunnen gebruiken.
Ik heb het tentje gekocht van een goede vriend en de inhoud zal deels vernieuwd worden.
-de tent zelf is 100x100x200 secret jardin
-hps groei en bloei 400w, reflector, ballast
-aluminium grondverwarming 100x100 150w
-1 zwenkclipfan 2 standen secret jardin 15w
-rhino filter 425m3
-buisventilator 450m3
-geluidsdemper
De lamp zou snachts branden maar tijdens de dag zal het te koud zijn, het medium zal zeker geen temp v20° halen, wat essentieel zou zijn voor optimale water en voeding opname, dan bevat het water ih medium nog voldoende zuurstof, terwijl precies warm genoeg om het pompmechanisme vd wortel optimaal te laten werken las ik, vandaar de warmtemat of hadden jullie mss een beter idee? Moet nog aangekocht worden..
Is dit een goede basis voor een ev. geslaagde
kweek aub? Of zou 250 w hps de eerste 10 dagen of zo interessanter zijn?
ik heb mij trouwens al ingelezen maar, mss kan nog iets verbeterd/in dacht gehouden worden door jullie ervaring en goeie raad?
De bedoeling is bio-organisch kweken waar ik enig jaren buitenervaring en later biodynamisch maar mss eerst een paar testrondes
9 vierkante potten, 11l
croppen, ev toppen
ik dank jullie bij voorbaat en veel succes en rookgenot !

thanks
Comment