Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen plant klaar of niet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat te doen plant klaar of niet

    Korting op 420shop
    Hallo terug van weg geweest ,heb al wel ervaring met kweken maar hier kom ik niet uit ...kweek al een hele lange tijd Critical maar dit heb ik nog niet meegemaakt .plantje staat al twaalf weken en is volgens mij aan het eind en is al aant afsterven ,aan de bladjes tezien .gebruikte plagron bloom met green sensation ben ook al een dikke week aant spoelen zeg maar maar ze blijft maar gaan ....nieuwe kelkjes met haartjes ,heb eigenlijk wel zin om te knippen maar vind het zonde omdat het als maar verder gaat .....graag een mening.doe nog foto erbij

    #2
    Ik zie geen foto. Die kan gewoon in je 1e post toch?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ja QnQ je hebt gelijk maar moet weer even inkomen met forum is telang geleden.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.
      Last edited by mcmetald; 22 May 2019, 19:54.

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Jawel.en de bladeren lijken groener dan dat ze werkelijk zijn
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 4 photos.
          Last edited by mcmetald; 22 May 2019, 20:08.

          Comment


            #6
            Plant is gewoon klaar weleens een pp gehad die na 11 weken bloei nog fris en fruitig was en mooi donker groen,maar dit is gewoon een plantje rijp voor de slacht
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Ik dacht eigenlijk dat het een autoflower was die 12 weken stond. Mja, dat kan ook.

              Ze lijkt wel zo'n beetje klaar. Om het zeker te weten zul je de trichomen moeten bekijken.

              Ze moeten minimaal milky zijn :



              Liefst met nog wat amber ertussen :
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                De plant lijkt bijna klaar te zijn. Ik zou de trichomen bekijken inderdaad en eventueel de temperatuur laten zakken, de pH iets laten zakken en wat kouder water geven.

                Comment


                  #9
                  Oke ga ik probeten om trichomen te bekijken de temp laten zakken had ik al gedaan is nu nog 22 gr en kouderwater is ook geen probleem,thanks voor advies

                  Comment


                    #10
                    Heb een totaal andere vraag en die is hoelang laat je je plantje groeien in een tent vooraleer ze in bloei te laten gaan ik lees ier namelijk dade op 3 3,4 maanden ene oogst zou kunnen halen ?

                    Comment


                      #11
                      Heb ze geknipt en ligt tedrogen ,denk vijftig gram tehalen tis echt kwaliteit wietje en QnQ jorumkrank en plagron ...bedank voor de tips

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Benja View Post
                        Heb een totaal andere vraag en die is hoelang laat je je plantje groeien in een tent vooraleer ze in bloei te laten gaan ik lees ier namelijk dade op 3 3,4 maanden ene oogst zou kunnen halen ?
                        Ja uh weet niet als ik denk ,ze worden tegroot dan gooi ik ze in de bloei ligt ook aan de soort vind ik ,en wat voor licht je gebruik ,en hoe groot je tent is .meestal doe ik drie ..vier weken ofzo.heb 300 watt led ,denk dat je ook even bij kweek verslagen moet kijken voor meer info

                        Comment

                        Bezig...
                        X