Hallo terug van weg geweest ,heb al wel ervaring met kweken maar hier kom ik niet uit ...kweek al een hele lange tijd Critical maar dit heb ik nog niet meegemaakt .plantje staat al twaalf weken en is volgens mij aan het eind en is al aant afsterven ,aan de bladjes tezien .gebruikte plagron bloom met green sensation ben ook al een dikke week aant spoelen zeg maar maar ze blijft maar gaan ....nieuwe kelkjes met haartjes ,heb eigenlijk wel zin om te knippen maar vind het zonde omdat het als maar verder gaat .....graag een mening.doe nog foto erbij
Wat te doen plant klaar of niet
Collapse
X
-
Plant is gewoon klaar weleens een pp gehad die na 11 weken bloei nog fris en fruitig was en mooi donker groen,maar dit is gewoon een plantje rijp voor de slacht
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Ik dacht eigenlijk dat het een autoflower was die 12 weken stond. Mja, dat kan ook.
Ze lijkt wel zo'n beetje klaar. Om het zeker te weten zul je de trichomen moeten bekijken.
Ze moeten minimaal milky zijn :
Liefst met nog wat amber ertussen :
Comment
-
De plant lijkt bijna klaar te zijn. Ik zou de trichomen bekijken inderdaad en eventueel de temperatuur laten zakken, de pH iets laten zakken en wat kouder water geven.Comment
-
Ja uh weet niet als ik denk ,ze worden tegroot dan gooi ik ze in de bloei ligt ook aan de soort vind ik ,en wat voor licht je gebruik ,en hoe groot je tent is .meestal doe ik drie ..vier weken ofzo.heb 300 watt led ,denk dat je ook even bij kweek verslagen moet kijken voor meer info
Comment





Comment