Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner met lamp en grond keuzestress

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Xricky1993
    commented on 's reply
    Ik heb de regels gelezen daar stond in dat ik duidelijk moest typen / reageren. Daarom leek het mij verstandig om de volledig omschrijving te gebruiken.

  • EasyW
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Xricky1993 View Post
    Ik stap af van mijn auto flower idee. Maar ga 't ooit wel proberen als ik meer ervaring heb.
    Welkom, autoflowers zijn dan weer wel leuk om buiten te zetten in een pot of in de volle grond

    Leave a comment:


  • Remco
    replied
    Lightmix van Plagron !!
    Niet met die moeilijke namen komen opdraven
    Anders snappen we het soms niet ??

    foxfarm fx14053 ocean forest bio pot grond ??
    Nog nooit van gehoord !! alee ja ,ik toch niet !!!

    Welkom @ !!




    Remco.

    Leave a comment:


  • Jura
    replied
    welkom

    Leave a comment:


  • Xricky1993
    replied
    Hartstikke bedankt voor je snelle replys. Ik weet dat het over komt als een weer newbie. Ik probeer zo veel mogelijk te lezen en te leren. Ik neem het erg serieus. Ik zal wat rond snuffelen. Ik zat zelf te denken aan de grond van foxfarm fx14053 ocean forest bio pot grond. Heb jij hier toevallig ervaring mee? Ik overigens een haze lover. Ik stap af van mijn auto flower idee. Maar ga 't ooit wel proberen als ik meer ervaring heb. Groet Ricky

    Leave a comment:


  • joremkrank
    replied
    wat rook je het liefts?daar moet je zaadjes van kopenbij de growshop hebben ze goede aarde voor cannabis ook hebben ze goede voeding.

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    No problem, daarom ga je dit keer niet over de knie.
    Het probleem, of juist niet, met plantjes kweken is dat er wel honderden manieren bestaan.
    Ieder doet het op zijn manier, er is niet echt 1 juiste, hooguit wat 'grenzen' waar je binnen moet blijven om ze in leven te houden.

    Misschien zou je wat kweekverslagen door kunnen nemen?
    Er zijn er heel wat met ongeveer dezelfde ruimte als jij hebt dus allicht steek je daar wat van op.
    En welke soort...tja, welke soort rook je graag ?
    Die zou ik er sowieso bij zetten. En het leuke is, je kunt ook gewoon 5 verschillende zetten.
    Tis jouw feestje

    Leave a comment:


  • Xricky1993
    replied
    Bedankt voor je reactie. Excuses.. Ik ben nieuw.
    Alle tips zijn welkom en ik zal even rondlezen op de genoemde pagina. Maar als je zo veel er over leest en verschillende mening hoort heb je meer vragen dan antwoorden. Vandaar dat ik hier terecht kwam. Bedankt voor je antwoorden en autoflower is dus blijkbaar niet makelijker? Wat zou jij kiezen als eerste kweek? En ik zal mij even voorstellen op de pagina. Mvg Ricky.

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Waarom ga je binnen autoflowers kweken ?
    En ga nou niet zeggen dat die makkelijker zijn, want als het iets is, dan is het moeilijker.

    120x120 moet 600W hps in, of een equivalent aan COBS.
    Led kan ook, maar dat is oudere technologie en inmiddels ruim ingehaald door COB verlichting (die je zelf kan bouwen)

    Ik heb je topic even uit de introductie verplaatst hierheen.
    Misschien wil je jezelf even opnieuw voorstellen in het Introductieforum ?

    Nog een tip om door te lezen : Kweektip: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

    Succes.

    Leave a comment:


  • Xricky1993
    heeft een topic gestart Beginner met lamp en grond keuzestress

    Beginner met lamp en grond keuzestress

    Hallo allemaal. Ik ben een nieuwe hobby kweker.
    Ik heb al heel veel research gedaan maar toch kom ik niet uit alles. Er is zo veel informatie dus vroeg me af of iemand mij even met wat antwoorden kon helpen. Ik heb een tent gekocht van L1.20 B1.20 H2.00 en bijna alle toebehoren. Toch kom ik er niet uit met hoe veel watt ik moet gebruiken en of LED beter is ja of de nee. Ik wil graag in potgrond kweken ook hier is veel keuze en vroeg me af of iemand mij daar ook mee kon helpen. De vraag is dus eigenlijk LED lampen of juist wat anders? Zoja hoe veel watt en welke potgrond raden jullie mij aan? Ik ben van plan om auto flowers te growen. Alvast bedankt voor het lezen van mij bericht en hopelijk kunnen jullie mij helpen. Met vriendelijke groet Ricky
Bezig...
X