Ik ben dit jaar aan de LST gegaan, van alle auto kweekjes die ik ondertussen gedaan heb bevalt deze me het meest.
Feminized zaden of autoflowers?
Collapse
X
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos. -
Ziet er netjes uit.
Is een heel verschil met mijn huidige kweek.
Bij mij is het een stukje oerwoud.
Is lastig om de boel goed te sturen vanwege het hoogteverschil.
En overal zitten er toppen verstopt.
Is onmogelijk om ze allemaal even goed te belichten.
Als je zo'n veldje vol hebt staan als ik, dan maakt een fout niet heel veel uit, als je eens een blad knakt of er per ongeluk vanaf trekt.Comment




Comment