Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen wiet kweken zonder budget

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnen wiet kweken zonder budget

    Korting op 420shop
    Ok ik ga het gewoon proberen. Ik heb geen budget maar zou toch graag willen beginnen met het kweken van vijf plantjes.

    Ik ben dus op zoek naar spullen die mensen niet meer gebruiken en tips om bijvoorbeeld een kweekhok te maken in plaats van een tent te kopen.

    Ik ben op de hoogte van dit topic: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...9l-krap-budget

    Het grote verschil met de persoon uit dit topic en ik is dat deze persoon een budget heeft en ik dus niet.

    Ik zal een klein beetje uit te doeken doen. Helaas ben ik drie jaar geleden ernstig ziek geworden en ben in een bijstand beland. Betaald werken zal voorlopig niet mogelijk zijn. Wat mij altijd erg helpt is een goede CBD joint roken. Op zijn tijd kan een THC joint ook wel maar mijn klachten kan ik goed reduceren met CBD joints.

    Ik heb altijd mijn wiet gewoon bij de coffeeshop gehaald maar helaas kan ik dat gewoon niet meer betalen en zit ik nu dus zonder met alle klachten van dien.

    Vandaar dus dit topic. Als het totaal ongepast is (wat ik begrijp) dan kan het gewoon gesloten worden en zal ik eerst moeten sparen.

    Mijn plan is dus nu om te proberen door middel van goodwill de benodigde spullen in huis te krijgen zodat ik zelf kan kweken. Het kleine beetje overige gelden die ik overhoud naast mijn bijstand zou ik graag in goede zaden investeren of aan verzendkosten van de donateurs.

    Dus hierbij mijn vraag: Heeft er iemand toevallig iets over wat hij/zij niet gebruikt en zou dit willen doneren aan dit projectje?

    Donateurs zijn hierbij uitgenodigd om bij mij thuis de oogst te proeven!

    Met vriendelijke groeten,

    Kweek0r

    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    #2
    Daar is dit forum niet voor bedoeld.
    Er is een ruil- en verkoopforum op JD waar je terecht kunt als je wat langer lid bent.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X