Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Net ontkiemd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Net ontkiemd

    Korting op 420shop
    Hallo. Mijn zaadjes zijn net ontkiemd. Autoflower. Dus heb ze direct in de juiste pot gedaan. Dus niet verpotten. Wat mijn vraag nu is.. kunnen die al direct onder de600watt lamp?. Heb al een topic geplaats paar weken terug. Nu is alles in orde en gestart.

    #2
    Leuk, een topic gestart!

    Kun je niet beter deze informatie daar plaatsen?

    Comment


      #3
      Broeder heb gewoon op nieuwe topic geklikt.. meer niet daarom ik het een topic noem. Kinderachtige commentaar..

      Comment


        #4
        Last edited by Ipie; 9 October 2019, 16:49.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Pak em, iep.
          6!!!!!

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          TS heeft 3 topics, eentje in de introductie.
          Wat is het probleem ?

        #5
        Ad usum proprium!

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment

        #6
        Even beetje nadenken ; als je gras gezaaid hebt maar het Is nog niet gegroeid, ga je dan maaien ?

        Met dat in gedachte, als er nog geen plantje te zien is, zou je er dan licht op moeten zetten ?

        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Bij mij niet in de nacht anders....grrrr

        #7
        Altijd weer leuk, het begin van een nieuw topic

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          6 bedoel je....

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          6!???!
          ZES!!!!! F.......g!!!!!!TOPICS!!!!???????

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Nondeju!!!

        #8
        haha die antwoorden altijd.
        ik schuif aan bij ganjagast delen die popcorn man
        hahaha
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


          #9

          Comment


            #10
            Heb je niet ergens een TL buis waar je ze 5-10cm onder kunt zetten ?

            Het kan wel meteen onder 600W, maar het is wat moeilijker omdat het vocht erg snel verdampt uit de potten, bovendien kost het je een paar euro aan stroom waar ze ook met iets minder licht afkunnen de eerste week.

            Maar als je niks anders hebt, dan kan het wel.
            Hang de lamp op 80cm hoogte, en laat die hangen tot de plantjes op 50-60cm genaderd zijn.
            Je kunt de potten afdekken met een stukje plasticfolie bijvoorbeeld, of meerdere keren per dag de grond natsproeien.
            Geen water erbij gieten zolang ze nog niet boven zijn, daarmee kun je ze naar de bodem van de pot spoelen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #11
              QnQ merci voor je antwoord. Ja hangt nu op 75cm heb ook een luchtbevochtiger dus zou wel goed moeten gaan normaal alsinds bedankt voor een reactie dat op mijn vraag beantwoord

              Comment


                #12
                Even een update. Net terug van het werk. 8Ontkiemde zaadjes eergisteren geplant in potten van 18liter onder de 600watt hps lamp bloei en groei stadium. Ventilator zachtjes laten blazen.luchtbevochtiger aan. Is wel 33graden als de tent gesloten is als ik 1raam open zet zakt dit naar 27 ongeveer . 6van de8 zijn ondertussen al zaailingen van 5a6cm de andere 2 komen de groene blaadjes net van uit het zaadje. Heb gelezen zonder co2 toevoeging dat het max 28 graden mag zijn in de tent en zonder co2 toevoeging 32graden klopt dit? Ik heb ze wel al op 18-6 gezet van eergisteren

                Met co2 toevoeging 32 graden***
                Last edited by QnQ; 11 October 2019, 14:10. Reden: 2 post samengevoegd. Je kunt je posts ook wijzigen ;)

                Comment


                  #13
                  Mijn mening, voor baby's is dit te warm ( plantjes.)
                  Waarom die CO2 toevoeging, gewoon een spontane vraag?

                  Groet!
                  Last edited by Ipie; 11 October 2019, 14:57.

                  Comment


                    #14
                    gewoon zoals Q schrijft en een portie geduld

                    CO2 is niet nodig , verder in de kweek kan je het nog overwegen maar zonder gaat het evengoed lukken

                    Comment


                      #15
                      Mijn lamp hangde in begin op 80 cm. De plantjes zijn nu 10a15cm dus de lamp hangt nu op 65a70cm moet ik de lamphoogte terug naar 80 brengen of juist verlagen naar minimum 60 want is een 600watt lamp 10%ervan is 60cm anders kans op verbranding? En wat is de lamphoogde vanaf de lamp of vanaf de onderkant van de verkapping?

                      Comment

                      Bezig...
                      X