Re: Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!
Nog even een link naar mijn kweekverslag (ook daar kan ik nog wat hulp gebruiken
):
Nog even een link naar mijn kweekverslag (ook daar kan ik nog wat hulp gebruiken



Comment