Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Formedcargo
    Advanced Stoner
    Member
    • Oct 2010
    • 61

    #16
    Re: Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!

    Nog even een link naar mijn kweekverslag (ook daar kan ik nog wat hulp gebruiken ):

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #17
      Re: Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!

      thx Formedcargo het zal lukkken

      i sence a goood vibe in thé force
      sigpic

      Comment

      • jimny5
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2010
        • 72

        #18
        Re: Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!

        kan je niet gewoon je kacheltje volop zetten maar het snoer insteken in een thermostaatstekker die je dan in je tent plaatst,.... weet niet of het mogelijk is maar dat schoot me zo ff tebinnen.

        Grtzzzzzzzzzzz.....
        Last edited by jimny5; 28 October 2010, 15:46. Reden: spellingsfout

        Comment

        • Formedcargo
          Advanced Stoner
          Member
          • Oct 2010
          • 61

          #19
          Re: Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!

          ja maar dan zit ik weer met de meerkost en op het kacheltje staat al een thermostaat... lijkt mij dus onnodig...

          Comment

          • Bubba J
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 2376

            #20
            Re: Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!

            kheb de mat nog niet aangesloten... de maximum themperatuur in mijn kot is 28 graden en als de lamp uitgaat zakt deze naar 18 graden

            hoe erg is dit voor de plan t


            "keep on spliffing"
            Last edited by Bubba J; 2 November 2010, 19:20.
            sigpic

            Comment

            • Formedcargo
              Advanced Stoner
              Member
              • Oct 2010
              • 61

              #21
              Re: Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!

              ik denk niet dat dit zo erg is...uiteindelijk is het verschil niet groter dan 10°C en 18 °c met de lamp uit is nog steeds warm genoeg hoor...mijn temp zakte tot 12°C en zelfs dit overleefde mijn plantjes...(de groei werd wel wat gestaakt)

              Comment

              • Bubba J
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 2376

                #22
                Re: Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!

                aah ok dan maak ik me nie te veel zorgen meer, kheb een zelf gemaakte verwarmings mat gemaat maar kan hem nog niet aansluiten kzal proberen deze zo tijdens de nu komende winter maanden toch tijdens de nachtrust wat warmte te geven zodat ze alles blijven opneme n dat hen ten goede uitkomt
                sigpic

                Comment

                • Formedcargo
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Oct 2010
                  • 61

                  #23
                  Re: Eerste kweek (en op koko's) verslag - Verwarmingsprobleem!!!!

                  @Mod: Mag slotje op

                  Comment

                  Bezig...