HELP ik heb een probleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jhs
    Stoner
    Member
    • May 2010
    • 24

    #1

    HELP ik heb een probleem

    Korting op 420shop
    Hoi Allemaal,

    Ik heb een probleem wat is dit,ik heb dit nog nooit eerder gezien.
    Weet iemand wat dit is en wat ik er tegen kan doen of moet doen.
    Tips zijn welkom.

    Groet Jhs




    SN200399.JPGSN200395.JPGSN200396.JPG



    SN200400.JPGSN200397.JPGSN200398.JPGSN200401.JPG
  • MiChel N
    Son of the Bong
    Lucky Member
    • Apr 2009
    • 412

    #2
    Re: HELP ik heb een probleem

    Dat heb ik ook nog nooit gezien, maar dat heeft meer te maken dat de foto's niet scherp zijn.
    Maak er een paar die scherp zijn, dan komen we een stuk verder.
    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

    Comment

    • CatsEye
      Retired
      • Sep 2010
      • 462

      #3
      Je camera stelt scherp op de achtergrond, dus of even handmatig scherp stellen of eerst even scherp stellen op de pot en dan de camera iets naar boven bewegen.

      Comment

      • Jhs
        Stoner
        Member
        • May 2010
        • 24

        #4
        Re: HELP ik heb een probleem

        Hoi Allemaal,

        Nou het was me een toestand zeg,ik heb een oude camera dus hier moet ik het mee doen.
        Nou ik heb de beste foto gepakt en beter kon het niet.
        Aan dat spul te zien is het net dons ofzo en in de top zit het ook overal tussen.
        Ik denk dat ze het niet red?


        Gr Jhs





        SN200412.JPG

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: HELP ik heb een probleem

          Kijk eens bij Schimmelziekten-Algemeen
          Last edited by Jointjedraaien; 8 November 2010, 12:48.

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: HELP ik heb een probleem

            Comment

            • Jizzle the smokeAlot
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2010
              • 48

              #7
              Re: HELP ik heb een probleem

              `Toch maar eens m'n ogen laten checken , zie groene vlekken!

              Comment

              • MiChel N
                Son of the Bong
                Lucky Member
                • Apr 2009
                • 412

                #8
                Re: HELP ik heb een probleem

                Haha.....

                Tha Voice Of Ganjaland

                Wat kan ik doen tegen stamrot, hoe kan ik het tegenhouden?

                Als je op je plant al een plek hebt met stamrot kun je dit toch heel makkelijk stoppen. De rot verdwijnt niet, maar wordt ingesloten en zal hierdoor waarschijnlijk niet verder rotten.
                Maak de stamrot schoon, krab voorzichtig het zachte rotte weefsel weg. Hierna druppel je simpelweg de hele rottende plek onder het kaarsvet.
                Probeer indien mogelijk de plant op haar zij te leggen om wat makkelijker bij de stam te komen en de druppels goed op de rottende plek kunnen laten vallen.

                bron: wietzaadjes.nl


                Geen idee of het zou werken.
                Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                Comment

                • Jhs
                  Stoner
                  Member
                  • May 2010
                  • 24

                  #9
                  Re: HELP ik heb een probleem

                  Hoi Allemaal,

                  Nou ik heb het helemaal doorgelezen en ik kwam tot deze oplossing.
                  Ik heb ongeveer 3 cm onder de stamrot de plant gesnoeit,en dan heb ik nog een voordeel ze word breder en voller.
                  Dan ga ik morgen toch maar naar de shop om goede voedin etc op te halen.
                  Hier even een foto.






                  SN200414.JPGSN200415.JPGSN200416.JPGSN200413.JPG

                  Gr Jhs











                  Comment

                  • tumble trimmert
                    Banned
                    • Mar 2010
                    • 3610

                    #10
                    Re: HELP ik heb een probleem

                    hahahaaaaaaaaaaaaablijft weinig van over.wat voor lamp hangt er boven ?

                    Comment

                    • CatsEye
                      Retired
                      • Sep 2010
                      • 462

                      #11
                      Re: HELP ik heb een probleem

                      Uhhh... ik durf het bijna niet te zeggen, maar kun je niet beter opnieuw beginnen? Want dit is wel een heel kaal plantje geworden.

                      Comment

                      • limburg
                        Retired
                        • Aug 2010
                        • 503

                        #12
                        Re: HELP ik heb een probleem

                        ja ik vind ook zonde dat je hem afgeknipt heb man

                        ik zou ook opnieuw begonnen zijn als ik zon plantje had

                        Comment

                        • MiChel N
                          Son of the Bong
                          Lucky Member
                          • Apr 2009
                          • 412

                          #13
                          Re: HELP ik heb een probleem

                          En voedig gehaald? Ik denk toch ook dat ik zou overwegen om opnieuw te beginnen.
                          Wel je hok eerst goed schoonmaken (detol oid) Ik denk dat hier nog veel tijd in gaat zitten en bijna geen opbrengst.
                          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                          Comment

                          • Het Lallende Kadaver
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Sep 2010
                            • 57

                            #14
                            Re: HELP ik heb een probleem

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jhs
                            dan heb ik nog een voordeel
                            Denk dat hier nog weinig voordeel aan te beleven is..
                            Zoals gezegd, eruit en nieuwe erin is de beste oplossing!
                            2de growverslag:

                            **Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

                            Comment

                            • Jizzle the smokeAlot
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2010
                              • 48

                              #15
                              Re: HELP ik heb een probleem

                              Daar past wel een mooie piek op,.. het is al bijna kerst toch?

                              Lekker opnieuw beginnen,. S6

                              greetz,

                              Comment

                              Bezig...