Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Samenstelling gekoloniseerd substraat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Samenstelling gekoloniseerd substraat

    Korting op 420shop
    Last edited by DoubleWolf; 7 June 2020, 16:44.

    #2
    Niemand met een mening of tips?

    Comment


      #3
      Enige wat ik uit dat rijtje gebruikt heb is de Guano, en dat heb ik als enige voeding gebruikt bij buiten-auto-planten. Dat werkte prima.
      Ik heb wel Sweet Jane kweekjes gezien, dat zag er altijd goed uit, hoog in stikstof, dus misschien (en nou roep ik weer eens wat) niet zo geschikt voor Haze soortjes.
      Verder, gewoon doen wat je denkt dat goed is met dat mixen, zo te zien ben je al op onderzoek uit geweest.
      Ik voeg ook vanalles toe aan de grond en dat beschrijf ik in m'n kweekverslagen, maar dat is afgestemd op een andere voedingslijn.
      Ben je nou nog niet begonnen ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Aankomende week krijg ik nog wat laatste spulletjes binnen en dan worden gelijk de airpots gevuld. Eerste kweek ook met die overpriced airpots trouwens, maar het heeft me toch overtuigd om eens te proberen. Ik zat te denken om wat sterke Gorilla glue#4 tot leven te wekken. Momenteel staan er bloeiende AK48 van Nirvana in, al had ik die denk ik toch liever in guerilla gezien

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Ja, ik ben ook benieuwd hoe het verloopt. Guerilla style hou ik ook van goedkoop en eenvoud.

            Binnen zou ik graag een 'neusje van de zalm' kwaliteit proberen te krijgen.
            Al lijkt het me toch erg lastig worden met een 600w HPS en aankomende temperaturen zonder een airco of co2.

            Comment


              #7
              Heb toch de zomerse buitentemperatuurtjes mooi even afgewacht voor het beginnen. Het gaat dus wel gewoon door alleen met een andere strain: White Runtz. Lijkt me een geweldig soortje, iemand ervaring met dit soortje?

              Attached Files

              Comment


                #8
                Mis ik iet over juni waar ik op
                gereageerd heb of lees ik niet goed.........

                Comment


                • DoubleWolf
                  DoubleWolf commented
                  Editing a comment
                  Ik snap hier dus echt niet wat je bedoeld haha

                • Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment
                  Ik bedoel, mis 4 maanden van je verslag.........

                • DoubleWolf
                  DoubleWolf commented
                  Editing a comment
                  Zoals ik hierboven zei, ik heb de warme temperatuurtjes even afgewacht, omdat hps en die temperaturen iets teveel van het goede werd heb ik even gewacht. Zo oud lijken mijn zaailingen op die foto nog niet toch?

                #9
                Als verder niemand opmerkingen hierover heeft tot nu toe zal ik wel een nieuw topic openen over de nieuwe kweek, om verwarring? te voorkomen. Aangezien er ook wat nieuwe aanpassingkjes zijn gekomen in het substraat etc.

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Lijkt me verstandig want dit topic gaat over koloniseren van substraat
              Bezig...
              X