Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet zaadjes oogsten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet zaadjes oogsten

    Korting op 420shop
    hee goeiedag mijn vraag hoe kan je wiet zaadjes oogsten en hoe kan je zien dat ze klaar zijn en hoelang moeten wietzaadjes (groeien/bloeien) gr emiel
    Schutto In tha house

    #2
    Re: wiet zaadjes oogsten

    Heb je deze topic al eens bekeken goede zaden

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 27 July 2010, 20:04.

    Comment


      #3
      Re: wiet zaadjes oogsten

      ja ok ik heb het doorgelezen maar hoe zit het me oogsten kan je ze er gewoon afplukken of blijven ze er aanhangen dat bedoel ik eigenlijk
      Last edited by Jointjedraaien; 27 July 2010, 20:05.
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: wiet zaadjes oogsten

        Je hangt de takken ondersteboven aan een draad, je legt iets onder de takken. Doos, papier, plateau,... en terwijl je plant droogt valt er al een heel pak zaad uit en de rest schud je uit de plant als die droog is .

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: wiet zaadjes oogsten

          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          Je hangt de takken ondersteboven aan een draad, je legt iets onder de takken. Doos, papier, plateau,... en terwijl je plant droogt valt er al een heel pak zaad uit en de rest schud je uit de plant als die droog is .

          Grtz



          ok maar als ik ze dus nu oogst?? dan kan dat dus? ik zal wel een paar fotos posten hoe ze eruit zien
          Schutto In tha house

          Comment


            #6
            Re: wiet zaadjes oogsten

            foto van de zaadjes
            Attached Files
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              Re: wiet zaadjes oogsten

              Beetje moielijk te zien op die foto's, gegeven moment zie je de zaadhoesjes open scheuren en zie je de donkere zaden zitten.
              Dan begint de tijd rijp voor zaadoogst te worden, maar geen haast, laat het maar lekker afrijpen. De hoesjes verkleuren dan geel dan is het zaad echt rijp.
              Volgens mij heeft zaad wel een dikke 6 a 7 weken nodig vanaf bestuiving.

              gr
              Buizerd

              Comment


                #8
                Re: wiet zaadjes oogsten

                Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd
                Beetje moielijk te zien op die foto's, gegeven moment zie je de zaadhoesjes open scheuren en zie je de donkere zaden zitten.
                Dan begint de tijd rijp voor zaadoogst te worden, maar geen haast, laat het maar lekker afrijpen. De hoesjes verkleuren dan geel dan is het zaad echt rijp.
                Volgens mij heeft zaad wel een dikke 6 a 7 weken nodig vanaf bestuiving.

                gr
                Buizerd

                ok thanks deze topic kan gesloten worden
                Schutto In tha house

                Comment


                  #9
                  Re: wiet zaadjes oogsten

                  U vraagt, wij draaien.

                  Peace

                  Comment

                  Bezig...
                  X