Problemen met voeding.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Timothy47
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Sep 2020
    • 3

    #1

    Problemen met voeding.

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen ik zit al een half jaartje met een vraag. Ik gebruik de plagron lijn en die komt met een voedingschema maar weet nooit niet hoeveel ik aan mijn planten moet geven. en of het hetzelfde is voor autoflowers en photos. Foto van schema is hieronder te zien. Bedankt!
    Attached Files
  • Brandnetel
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 781

    #2
    Nee, autoflowers halve dosis... Mss iets meer of minder

    Comment

    • Timothy47
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Sep 2020
      • 3

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Brandnetel
      Nee, autoflowers halve dosis... Mss iets meer of minder
      Dus bij autos geef ik geen 4 weken grow voor dat ik bloom geef? Want nu doe ik grow 4 weken en dan bloom. Maar dat was met photos.

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #4
        Bloeivoeding geef je pas als er bloei is, dwz als je echte pruikjes hebt.

        Dat is voor alle planten zo.

        Die schema’s gaan uit van 2 weken groeien en bloei tellen vanaf 12/12. Ik begin met het schema als de lamp op 12/12 gaat, dan tel ik nog 2 weken groei en vanaf dan de bloei mits er pruikjes zijn.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • Waldpiek
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Jul 2019
          • 337

          #5
          Een voedingsschema is geen wet van Meden en Perzen, het is slechts een leidraad. Het hangt af van de soort grond die je gebruikt, welke soort je kweekt, wat voor lamp je gebruikt, etc etc. Het is nooit bij iedereen hetzelfde. Leer je planten lezen en pas daar je water en voedingsgift op aan. Doorr ervaring wordt je wijzer en het lezen van kweekverslagen.

          De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

          Comment

          Bezig...