Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met voeding.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Problemen met voeding.

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen ik zit al een half jaartje met een vraag. Ik gebruik de plagron lijn en die komt met een voedingschema maar weet nooit niet hoeveel ik aan mijn planten moet geven. en of het hetzelfde is voor autoflowers en photos. Foto van schema is hieronder te zien. Bedankt!
    Attached Files

    #2
    Nee, autoflowers halve dosis... Mss iets meer of minder

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Brandnetel View Post
      Nee, autoflowers halve dosis... Mss iets meer of minder
      Dus bij autos geef ik geen 4 weken grow voor dat ik bloom geef? Want nu doe ik grow 4 weken en dan bloom. Maar dat was met photos.

      Comment


        #4
        Bloeivoeding geef je pas als er bloei is, dwz als je echte pruikjes hebt.

        Dat is voor alle planten zo.

        Die schema’s gaan uit van 2 weken groeien en bloei tellen vanaf 12/12. Ik begin met het schema als de lamp op 12/12 gaat, dan tel ik nog 2 weken groei en vanaf dan de bloei mits er pruikjes zijn.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Een voedingsschema is geen wet van Meden en Perzen, het is slechts een leidraad. Het hangt af van de soort grond die je gebruikt, welke soort je kweekt, wat voor lamp je gebruikt, etc etc. Het is nooit bij iedereen hetzelfde. Leer je planten lezen en pas daar je water en voedingsgift op aan. Doorr ervaring wordt je wijzer en het lezen van kweekverslagen.

          De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

          Comment

          Bezig...
          X