Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Allergie / Heesheid ; ben ik allergisch aan mijn kweekruimte?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    misschien ben ik wel allergisch aan de ledlampen. weet ook niet wat die lampen geven met sommige mensen

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      tja muffe lucht uit je kelder lijkt me een waarschijnlijker oorzaak. maar gebruik je ledlamp eens een paar weken als gezichtbruiner en je weet het.

      maar zoals Q zegt, ga naar je dokter...

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Misschien heb je corona

    #17

    Comment


    • ak12
      ak12 commented
      Editing a comment
      ik neem zuurremmers,nasonex en ik werk in aluminium. ik heb ee geschiedenis van een antirefluxoperatie. blaaspijnsyndroom heb ik ook daarom dat ik cannabis terug wil roken

    #18
    update :
    1dag tent weg en klachten zijn minder + dokter heeft bloed getrokken. zou het toch cannabisPLANT allergie mogel wezen? toch allemaal heel toevallig in mijn geval

    Comment


      #19
      Is de tent weg of de plant ben je nu allergies voor de tent of plant en vroeg je de dokter ook of je allergies ben voor cannabis?

      Testen je ook op cannabis allergie?
      God was never on your side..

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Inderdaad, beste zou zijn planten weghalen, bij aanblijvende klachten ook de tent weghalen en kijken wat het resultaat is. Als je tent + planten weghaalt weet je nog niet waar het aan lag. Aangezien de planten het niet zo heel goed deden kan het ook een slechte tent zijn geweest.

        Allergie voor cannabis is goed mogelijk, ik rook al +25 jaar dagelijks maar als ik de planten aanraak krijg ik jeukende bultjes en na het knippen loop ik een paar dagen met rode tranende ogen, verstopte neus en koppijn rond. Zou het beter bij alleen roken laten en het werk aan anderen overlaten :p

      #20
      je kan voor de zekerheid beter een maandje in je kelder gaan zitten. ik bedoel aan te geven dat je meerdere dingen wijzigt en daardoor kom je mogelijk niet achter de oorzaak. verander 1 ding tegelijk(?) en ik zou dan beginnen met het niet meer in huishalen van die muffe kelderlucht. stel dat dat het oplost. heb je voor niks je tent en planten weggekiept.
      Last edited by Alzheimer; 29 September 2020, 10:21. Reden: aanvulling
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


        #21
        heb mijn planten weg gehaald en mijn stembanden voelen minder bedrukt aan. de tent heb ik nog staan. heb niks in de kelder meer staan.
        van wat is een tent gemaakt? daarom dat mijn planten ook altyd ziek waren?
        tent komt van greensell 60x60. als ik daardoor ziek ben ga ik wel eens een klacht indienen . mij een zieke tent geven waar 100gaten in staan en nog eens niet luchtdicht is. heb ne hoop brol ontvangen waar ik nog geen beklag heb voor gedaan.

        Comment


          #22
          ik weet 1ding, ben begonnen kweken op 20augustus en had heesheid eind julie/begin augustus. kno arts gegaan op 13augustus die mij zuuremmers / nasonex / anti histamine gaf. nu begonnen mijn klachten heviger te worden.
          ik werk in alluminium fabriek. heb een verleden van anti reflux operatie / achalasia / gastroparese / blaaspijnsyndroom ...
          omdat ik neuromodulerende medicatie ( lyrica,neurotin,cymbalta,redomex) moe ben wou ik met cannabis gaan experimenteren omdat cannabis een goed effect heeft op blaaspynsyndroom.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ik denk polyester buitenkant.

          • ak12
            ak12 commented
            Editing a comment
            homebox kweektent 60x60 180

          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ik zie alleen 60 x 60 x 160. en je zal wel iets van een type aanduiding gehad hebben. zelf maar ff googlen met zoveel mogelijk info. maar lijkt mij sterk dat je allergie krijgt van de tent. ik geef het op

          #23
          ak vond dat hij een nieuw topic hierover moest beginnen dus deze gesloten
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X