bolletjes in mijn white widow toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #16
    Re: bolletjes in mijn white widow toppen

    nee daarvoor zijn de foto's toch iets te onduidelijk voor mij
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Mr.Zip
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2010
      • 254

      #17
      Re: bolletjes in mijn white widow toppen

      ziet er goed uit

      Comment

      • masters85
        Retired
        • Dec 2010
        • 12

        #18
        Re: bolletjes in mijn white widow toppen

        Foto0046.jpgFoto0047.jpgFoto0045.jpg
        deze fotos zijn duidelijker

        Comment

        • Gonzo
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2010
          • 894

          #19
          Re: bolletjes in mijn white widow toppen

          zou me nie druk maken zien er goe uit
          wrod een lekker rokertje

          rustig
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #20
            Re: bolletjes in mijn white widow toppen

            Hey Masters, wat ik zo zie zijn het precies dezelfde balletjes als ik toendertijd op mijn plant had zitten. (En waarvan ik jou die foto stuurde). Dit waren volgens Bobo, een heuse expert, gewoon onderdelen van een vrouwlijke bloem. Lege zaadzakjes geloof ik.

            Niks aan het handje dus!

            Let er wel op; zaadjes komen er ook zo uit te zien in de toppen. Maar dan moet de plant al bevrucht zijn en dat lijkt me sterk, of je plant moet een herma zijn. Hou deze "zakjes" gewoon even in de gaten en haal er zo nu en dan eentje uit. Als je merkt dat het tòch zaadjes worden, en ze niet onschuldig blijven, dan weet je dat je helaas een herma te pakken hebt.

            Succes!
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • masters85
              Retired
              • Dec 2010
              • 12

              #21
              Re: bolletjes in mijn white widow toppen

              ik hoop dat het zo is
              ik hou ze in de gaten
              en zal jullie verder op de hoogte houden

              Comment

              • Mr.Zip
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2010
                • 254

                #22
                Re: bolletjes in mijn white widow toppen

                reden wat te redden valt Het licht er aan in welke week bloei je zit
                Zit je in week 7 a 8 bloei met een indica plant dan is er geen probleem en kan je ze gewoon afbloeien
                Wel zou ik als je de mannelijke bloei ziet die delen met een pincet weghalen

                alvast nice werk

                Comment

                Bezig...