bolletjes in mijn white widow toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • masters85
    Retired
    • Dec 2010
    • 12

    #1

    bolletjes in mijn white widow toppen

    Korting op 420shop
    hey mensen

    ik heb mijn white widows nu in de 5de week bloei
    en nu zie ik verschillende bolletjes in de topjes komen
    waar ik eerder nooit niks van gezien heb
    het waren feminized zaadjes dus als het goed is geen mannetjes
    het lijkt niet op een zaadje maar je weet maar nooit
    heeft iemand hier meer ervaring met white widows
    ik hoor het graag

    gr white widow
  • Quattro
    Grower
    • Jan 2011
    • 669

    #2
    Re: bolletjes in mijn white widow toppen

    Als je wat foto's plaatst kunnen de kenners dit beoordelen. Ik ben wel heel benieuwd naar deze foto's, zit namelijk zelf in week 2 van de bloei en heb de zelfde zaden gebruikt.

    GrZ Quattro

    Comment

    • masters85
      Retired
      • Dec 2010
      • 12

      #3
      Re: bolletjes in mijn white widow toppen

      hey
      het is heel moeilijk op foto te krijgen door de lamp
      maar het zijn echt bolletjes vol met thc in de toppen zelf
      verder zien ze er echt vet uit dus het lijkt me niet dat het zaadjes zijn

      Comment

      • Hasharin
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 694

        #4
        Re: bolletjes in mijn white widow toppen

        Dikke vette THCbollen , goed toch !

        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment

        • masters85
          Retired
          • Dec 2010
          • 12

          #5
          Re: bolletjes in mijn white widow toppen

          ja als het dat is wel jah
          ik zal kijken of ik een filmpje kan plaatsen

          Comment

          • kroket
            Moderator
            420 MemberLucky MemberModerator
            • Apr 2010
            • 1915

            #6
            Re: bolletjes in mijn white widow toppen

            Of je pakt een plant uit de ruimte om daar een foto te maken waar je geen last hebt van de lamp...?
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment

            • masters85
              Retired
              • Dec 2010
              • 12

              #7
              Re: bolletjes in mijn white widow toppen

              dat word lastig want ze staan alle 5 in een grote bak
              hoe plaats ik hier filmpjes vanaf mijn pc

              Comment

              • kroket
                Moderator
                420 MemberLucky MemberModerator
                • Apr 2010
                • 1915

                #8
                Re: bolletjes in mijn white widow toppen

                Door deze eerst te uploaden naar 1 van de volgende site's;
                Hulu
                YouTube
                Vimeo
                Dailymotion
                Metacafe
                Google
                facebook
                Vervolgens kun je hem invoegen in je post..
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment

                • masters85
                  Retired
                  • Dec 2010
                  • 12

                  #9
                  Re: bolletjes in mijn white widow toppen



                  hier een video van de dames

                  Comment

                  • angel777
                    Cronic Grower
                    • Mar 2010
                    • 3409

                    #10
                    Re: bolletjes in mijn white widow toppen

                    het filmpje is zo wazig en onduidelijk dat het gissen blijft wat het is.
                    waarschijnlijk zal het toch 'n herma zijn die zichzelf heeft bestoven.
                    van welke zaadbank kwamen deze zaden?

                    grtz angel777
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment

                    • tomjonko
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2010
                      • 319

                      #11
                      Re: bolletjes in mijn white widow toppen

                      zulle wel die 5ww's van wietzaadjes.nl zijn..
                      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

                      Comment

                      • masters85
                        Retired
                        • Dec 2010
                        • 12

                        #12
                        Re: bolletjes in mijn white widow toppen

                        dat had ik toch al eerder moeten zien dan die bolletjes zie ik pas sinds en dag of 2
                        en ze komen idd van wietzaadjes.nl

                        Comment

                        • masters85
                          Retired
                          • Dec 2010
                          • 12

                          #13
                          Re: bolletjes in mijn white widow toppen

                          heb net nog eens goed gekeken maar je ziet ook duidelijk een of meerdere haren uit de bolletjes komen
                          en ik zie ze eigenlijk pas vanaf ze de pk13/14 gekregen hebben
                          en verder zien ze er vet goed uit met echt dikke knoppen
                          dus als het een mannetje of herma was geweest had ik et eerder moeten zien
                          en de zaadjes beginnen toch altijd in de oksel van de plant heb ik me laten vertellen

                          Comment

                          • Peterww
                            Gandhi Ganjamaster
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2010
                            • 492

                            #14
                            Re: bolletjes in mijn white widow toppen

                            Beter upload je gewoon ff een fototje!

                            Grtz
                            Is het glas halfleeg of halfvol?

                            Comment

                            • masters85
                              Retired
                              • Dec 2010
                              • 12

                              #15
                              Re: bolletjes in mijn white widow toppen

                              IMAG0058.jpgIMAG0061.jpgIMAG0057.jpgIMAG0060.jpg
                              hier een paar foto`s van de dames
                              misschien dat iemand ziet wat ik bedoel

                              Comment

                              Bezig...