---Post verplaatst uit kweekverlsag ven lemonjames naar nieuw topic.
Heel interessante post. Waarvoor dank.
Zit zelf ook nog in studiefase.
Kweek zelf met dezelfde lamp in een tent van 1,2x1,2 (Lumatek attis 300W)
2 fans voor bij warmer weer. Momenteel niet nodig.
Ongeveer 18 à 20°C in de tent. Overweeg nog een verwarmingsmat voor de koudere maanden om de temperatuur constant te krijgen tussen de 22°C en 25°C te krijgen.
Potten 11 liter met aarde en perliet. Laagjes speelzand boven en onder om varenrouwmugjes geen kans te geven.
Opbrengst is nog niet optimaal in mijn ogen. Geef de auto-flowers (Royal critical, Green Gelato, Stress Killer van RQS) nu kalium in hun bloeifase. Nog 2 à 3 weken te gaan.
Tijdens de groei gaf ik ze wat bloedmeel.
Wat blad geplukt om het licht ook onderaan de plant te laten komen.
Tips voor een betere opbrengst zijn altijd welkom. Heb een aandoening van chronische pijn die zeer goed wordt onderdrukt door onze geliefde plant en mij meer levenskwaliteit geeft.
Volgende kweek hou ik het lichtschema in ieder geval op 20/4 aangezien dat voor auto-flowers het meest ideale zou zijn.
Bij deze kweek, mijn eerste binnen, deed ik bij groei 18/6 en vanaf de bloei 12/12.
Het is in ieder geval enorm leuk, leerrijk en interessant.
Nog enkele foto's voor de liefhebbers.
IMG_20210517_154155128_PORTRAIT.jpg
IMG_20210517_154135424_PORTRAIT.jpg
Heel interessante post. Waarvoor dank.
Zit zelf ook nog in studiefase.
Kweek zelf met dezelfde lamp in een tent van 1,2x1,2 (Lumatek attis 300W)
2 fans voor bij warmer weer. Momenteel niet nodig.
Ongeveer 18 à 20°C in de tent. Overweeg nog een verwarmingsmat voor de koudere maanden om de temperatuur constant te krijgen tussen de 22°C en 25°C te krijgen.
Potten 11 liter met aarde en perliet. Laagjes speelzand boven en onder om varenrouwmugjes geen kans te geven.
Opbrengst is nog niet optimaal in mijn ogen. Geef de auto-flowers (Royal critical, Green Gelato, Stress Killer van RQS) nu kalium in hun bloeifase. Nog 2 à 3 weken te gaan.
Tijdens de groei gaf ik ze wat bloedmeel.
Wat blad geplukt om het licht ook onderaan de plant te laten komen.
Tips voor een betere opbrengst zijn altijd welkom. Heb een aandoening van chronische pijn die zeer goed wordt onderdrukt door onze geliefde plant en mij meer levenskwaliteit geeft.
Volgende kweek hou ik het lichtschema in ieder geval op 20/4 aangezien dat voor auto-flowers het meest ideale zou zijn.
Bij deze kweek, mijn eerste binnen, deed ik bij groei 18/6 en vanaf de bloei 12/12.
Het is in ieder geval enorm leuk, leerrijk en interessant.
Nog enkele foto's voor de liefhebbers.
IMG_20210517_154155128_PORTRAIT.jpg
IMG_20210517_154135424_PORTRAIT.jpg

Comment