Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars hydro tsw2000 15x silver haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mars hydro tsw2000 15x silver haze

    Korting op 420shop
    15x Silver haze in 25l potten. Ze staan momenteel 7dagen op 18/6. Op 1m2 zou het wijs zijn nu over te schakelen naar 12/12?

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Na 7 dagen al overschakelen naar 12/12… dat is alsof je een kind van 5 laat autorijden…

    ik zou ze 3/4 weken op 18/6 zetten en vervolgens overzetten 12/12.. Waarom zou je vragen?
    1. De wortels zijn momenteel nog niet echt ontwikkeld
    2. Het bladerdek is nog groot genoeg.. en 25 liter is mooi maar als het plantje niks met de 25 liter doet is het beetje zonde van je ruimte + je kan dan eventueel later nog meer problemen krijgen zoals rottende wortels

    volgens mij kweek je op Coco toch als ik het goed ziet?

    Comment


      #3
      Hoe krijg je in godsnaam 15 potten van 25 liter op 1 m2 ? Potten zijn al gauw 30x30cm, max 9 dus.

      15 potten, stekken, maar de helft fotograferen, wil niemand beschuldigen maar we doen het hier voor de hobby, niet voor de poen.

      Heeft je stekkenboer je ook gezegd dat je ze moet behandelen tegen ongedierte ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Oh wacht, excuses, ik zie dat je meerdere stekken in een pot hebt staan, dan past het wel op 1 m2. My bad !

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Oh wacht, excuses, ik zie dat je meerdere stekken in een pot hebt staan, dan past het wel op 1 m2. My bad !

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        2stuks in een pot ja, dat word dan soort sogg denk ik?
    Bezig...
    X