Start 1x binnen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vdb
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 368

    #16
    Re: Start 1x binnen

    Wat bedoel je met plotter?

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #17
      Re: Start 1x binnen

      Die noemt zo gewoon die VSA die er inzit in die bak en staat bij de fabrieks beschrijving. Type PL ... moet er staan dan.

      Grtz

      Comment

      • Vdb
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 368

        #18
        Re: Start 1x binnen

        Philips SGR 104/400 IC , heb erzo twee liggen.

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #19
          Re: Start 1x binnen

          Is geen plotter dus, waarom plotter omdat dit de beste VSA (voorschakelaperatuur) is die er bestaat en is een oldtimer onder de lampen. Heb er zelf zo één omgebouwd.

          Grtz

          Comment

          • Vdb
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 368

            #20
            Re: Start 1x binnen

            Vanbinnen zie je zo twee dikke allubuizen, niet zoals die moderne VSA.
            Moest je intresse hebben , wil wel eentje ruilen tegen wat lekker zaad (femin),
            zonder lamp é.
            greetz

            Comment

            • Vdb
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 368

              #21
              Re: Start 1x binnen

              Nog een vraagje, men hok is 2.40m hoog is het dan nodig om te toppen of laat ik ze beter gewoon doorgroeien. Er staan 6x20l pot op +-1m² onder 400watter.
              Hoeveel internodes moeten er zijn voor je kan knippen?

              Thanks, Vdb

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #22
                Re: Start 1x binnen

                Je kan ze toppen, maar dan laat je ze wat langer voorgroeien. Toppen kan vanaf de dere internode, je kan ook langer wachten met toppen tot je beslist ze in bloei te plaatsen. Dan nijp je de bovenste bloemknoppen van iedere vertaking eraf.

                Grtz

                Comment

                • Vdb
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 368

                  #23
                  Re: Start 1x binnen

                  Plantjes doen het goed, vandaag mogen ze op de grootte speelplaats (20l potten)
                  Zitten aan hun derde internode.

                  Comment

                  • Vdb
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 368

                    #24
                    Re: Start 1x binnen

                    Een foto zegt zoveel meer

                    Hier men favo ze was de eerste boven en groeit het mooist


                    Vdb

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #25
                      Re: Start 1x binnen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Vdb
                      zitten aan hun derde internode
                      Nog niet denk ik, nog even geduld. Gaat goed, laat ze maar even groeien en kan je ze binnenkort toppen.

                      Grtz

                      Comment

                      Bezig...