mijn eerste kweek, hulp is welkom :)
Collapse
X
-
-
Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom
Hahah eefenkevin: ik geloof je goed man ! ,, de plantje zien er nu egt top uit nog een paar weekjes en ze zijn klaar ,egt dikke mooie totsen en veel thc dus redelijke geslaagt he !Comment
-
Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom
Wat kunne we best doen ? wachten tot de bloeitijd over is die op de verpakking stond ? of beter gewoon kijk of alle haartje bruinworden en dan afknippen en in zijn geheel onderste boven hangen ?
Thxx alvast Grtz MartyrulesComment
-
Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom
Het zal best rond die 9 weken zitten. Dus 9 weken vanaf dat je bloei (pruikjes) ging zien.
Vaak is de bloeitijd die de breeder aangeeft aan de krappe kant, maar er zijn uitzonderingen.
Als je regelmatig wat foto's hier post wordt je vanzelf op de hoogte gehouden
nb.
Drogen heb je ook al goed begrepen.
De grootste bladeren knip je er dan af, en dan hang je de plant op z'n kop in het donker. (wel constant ventileren)
Da's de oldschool manier en volgens velen de beste.Last edited by QnQ; 23 September 2011, 11:31.Comment
-
Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom
Beste ,Het zal best rond die 9 weken zitten. Dus 9 weken vanaf dat je bloei (pruikjes) ging zien.
Vaak is de bloeitijd die de breeder aangeeft aan de krappe kant, maar er zijn uitzonderingen.
Als je regelmatig wat foto's hier post wordt je vanzelf op de hoogte gehouden
nb.
Drogen heb je ook al goed begrepen.
De grootste bladeren knip je er dan af, en dan hang je de plant op z'n kop in het donker. (wel constant ventileren)
Da's de oldschool manier en volgens velen de beste.
Thx Voor de reactie !
ja ik wacht gewoon af tot de haarjte bruin worden en de plant klaar is om geknipt te worden , ga em in het kastje ook gewoon onderste boven hagenen en dan wel zonder licht maar wel met de fans zodat er genoeg verluchting is,
nu heb iknog een vraag , hoe voor kom ik dat mij toppen rot worden ? aangezien ik dit egt niet wil :o zou zo spijtig zijn
nu de 2planten hebben een verschillende bloei tijd , 1 week minder voor de WW maar maakt dit eigelijk uit?
ik ga ze gewoon samen laten staan tot Week 9 ( nog 2 weekjes)
Groeten MartyrulesComment
-
Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom
Nou, bruine haartjes is niet echt een indicator om je oogsttijd te bepalen. (Zoek eens op het forum naar trichomen )
Om toprot te voorkomen kun je best het klimaat optimaal houden. In de bloei betekend dat een lage luchtvochtigheid en ventileren.
1 weekje bloeitijd kan een flink aantal grammen verschil maken. Laatste twee weken voor de optimale oogsttijd kunnen ze nog eens zo dik worden.
Heb je al wat nieuwe foto's ?
Comment
-
Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom
Ah zo ja ok dan zal ik is wat opzoekwerk doen op het forumNou, bruine haartjes is niet echt een indicator om je oogsttijd te bepalen. (Zoek eens op het forum naar trichomen )
Om toprot te voorkomen kun je best het klimaat optimaal houden. In de bloei betekend dat een lage luchtvochtigheid en ventileren.
1 weekje bloeitijd kan een flink aantal grammen verschil maken. Laatste twee weken voor de optimale oogsttijd kunnen ze nog eens zo dik worden.
Heb je al wat nieuwe foto's ?
hier de nieuwe foto's:
P1050634.jpg
Thxx Voor deHulp he QNQ !
laat me iets weten als je de foto's ninet zou kunnen zien dan upload ik ze nog eens opnieuwLast edited by martyrules; 27 September 2011, 14:58.Comment
-
-
Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom
2de poging !
P1050633.jpgP1050634.jpgP1050635.jpgP1050636.jpgP1050637.jpgP1050638.jpgP1050639.jpgP1050640.jpgP1050641.jpg
Onder tussen zijn de foto's al 2 weke uit en nu zijn ze onderaan de stam afgeknipt en onderste boven gehongen
iemand goed tips ivm het laten drogen zo dat ik geen rotte toppen krijg , zou spijtig zijn moest dit gebeuren.Comment
-
Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom
nu zou het gelukt moetten zijn, ondertussen zijn de plantjes al onderaan afgeknipt en onderste boven gehongen ,
onder tussen is er al geoost en zijn ze aan nog een paar daagjes drogen en het is ready to puff !
Last edited by martyrules; 7 October 2011, 12:07.Comment




Comment