mijn eerste kweek, hulp is welkom :)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • martyrules
    Stoner
    Member
    • Jul 2011
    • 21

    #16
    Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

    Oorspronkelijk geplaatst door biglia
    volgende keer een scrognet nemen met grotere gaten,ik vrees ervoor wanneer de toppen echt gaan dikken dat je problemen gaat krijgen met je scrognet gaten te klein,je zal ze moeten groter knippen daar waar de toppen beginnen te dikken..
    Beste , jup je hebt gelijk ik heb het al gemerkt dat dit ging gebeuren maar ja indrd open knippen en enige oplossing, ja volgende keer ga ik voor 5CM OP 5CM ofz
    zal wel groot genoeg zijn zeker he .

    Groeten Martyrules

    Comment

    • smokeykev
      Retired
      • Mar 2009
      • 1533

      #17
      Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

      hulp is welkom.. ik bied me aan om te helpen op-blowen

      Comment

      • martyrules
        Stoner
        Member
        • Jul 2011
        • 21

        #18
        Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

        Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin
        hulp is welkom.. ik bied me aan om te helpen op-blowen
        Hahah eefenkevin: ik geloof je goed man ! ,, de plantje zien er nu egt top uit nog een paar weekjes en ze zijn klaar ,egt dikke mooie totsen en veel thc dus redelijke geslaagt he !

        Comment

        • martyrules
          Stoner
          Member
          • Jul 2011
          • 21

          #19
          Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

          Wat kunne we best doen ? wachten tot de bloeitijd over is die op de verpakking stond ? of beter gewoon kijk of alle haartje bruinworden en dan afknippen en in zijn geheel onderste boven hangen ?

          Thxx alvast Grtz Martyrules

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #20
            Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

            Het zal best rond die 9 weken zitten. Dus 9 weken vanaf dat je bloei (pruikjes) ging zien.
            Vaak is de bloeitijd die de breeder aangeeft aan de krappe kant, maar er zijn uitzonderingen.
            Als je regelmatig wat foto's hier post wordt je vanzelf op de hoogte gehouden

            nb.
            Drogen heb je ook al goed begrepen.
            De grootste bladeren knip je er dan af, en dan hang je de plant op z'n kop in het donker. (wel constant ventileren)
            Da's de oldschool manier en volgens velen de beste.
            Last edited by QnQ; 23 September 2011, 11:31.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • martyrules
              Stoner
              Member
              • Jul 2011
              • 21

              #21
              Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
              Het zal best rond die 9 weken zitten. Dus 9 weken vanaf dat je bloei (pruikjes) ging zien.
              Vaak is de bloeitijd die de breeder aangeeft aan de krappe kant, maar er zijn uitzonderingen.
              Als je regelmatig wat foto's hier post wordt je vanzelf op de hoogte gehouden

              nb.
              Drogen heb je ook al goed begrepen.
              De grootste bladeren knip je er dan af, en dan hang je de plant op z'n kop in het donker. (wel constant ventileren)
              Da's de oldschool manier en volgens velen de beste.
              Beste ,
              Thx Voor de reactie !
              ja ik wacht gewoon af tot de haarjte bruin worden en de plant klaar is om geknipt te worden , ga em in het kastje ook gewoon onderste boven hagenen en dan wel zonder licht maar wel met de fans zodat er genoeg verluchting is,
              nu heb iknog een vraag , hoe voor kom ik dat mij toppen rot worden ? aangezien ik dit egt niet wil :o zou zo spijtig zijn
              nu de 2planten hebben een verschillende bloei tijd , 1 week minder voor de WW maar maakt dit eigelijk uit?
              ik ga ze gewoon samen laten staan tot Week 9 ( nog 2 weekjes)

              Groeten Martyrules

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

                Nou, bruine haartjes is niet echt een indicator om je oogsttijd te bepalen. (Zoek eens op het forum naar trichomen )
                Om toprot te voorkomen kun je best het klimaat optimaal houden. In de bloei betekend dat een lage luchtvochtigheid en ventileren.
                1 weekje bloeitijd kan een flink aantal grammen verschil maken. Laatste twee weken voor de optimale oogsttijd kunnen ze nog eens zo dik worden.
                Heb je al wat nieuwe foto's ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • martyrules
                  Stoner
                  Member
                  • Jul 2011
                  • 21

                  #23
                  Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  Nou, bruine haartjes is niet echt een indicator om je oogsttijd te bepalen. (Zoek eens op het forum naar trichomen )
                  Om toprot te voorkomen kun je best het klimaat optimaal houden. In de bloei betekend dat een lage luchtvochtigheid en ventileren.
                  1 weekje bloeitijd kan een flink aantal grammen verschil maken. Laatste twee weken voor de optimale oogsttijd kunnen ze nog eens zo dik worden.
                  Heb je al wat nieuwe foto's ?
                  Ah zo ja ok dan zal ik is wat opzoekwerk doen op het forum
                  hier de nieuwe foto's:
                  P1050634.jpg


                  Thxx Voor deHulp he QNQ !
                  laat me iets weten als je de foto's ninet zou kunnen zien dan upload ik ze nog eens opnieuw
                  Last edited by martyrules; 27 September 2011, 14:58.

                  Comment

                  • martyrules
                    Stoner
                    Member
                    • Jul 2011
                    • 21

                    #24
                    Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

                    Kan iemand de FOTO'S zien ?

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

                      Nee, die staan niet helemaal goed. Vraag even een mod om hulp als het niet lukt.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • martyrules
                        Stoner
                        Member
                        • Jul 2011
                        • 21

                        #26
                        Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

                        2de poging !
                        P1050633.jpgP1050634.jpgP1050635.jpgP1050636.jpgP1050637.jpgP1050638.jpgP1050639.jpgP1050640.jpgP1050641.jpg
                        Onder tussen zijn de foto's al 2 weke uit en nu zijn ze onderaan de stam afgeknipt en onderste boven gehongen

                        iemand goed tips ivm het laten drogen zo dat ik geen rotte toppen krijg , zou spijtig zijn moest dit gebeuren.

                        Comment

                        • martyrules
                          Stoner
                          Member
                          • Jul 2011
                          • 21

                          #27
                          Re: mijn eerste kweek, hulp is welkom

                          nu zou het gelukt moetten zijn, ondertussen zijn de plantjes al onderaan afgeknipt en onderste boven gehongen ,
                          onder tussen is er al geoost en zijn ze aan nog een paar daagjes drogen en het is ready to puff !
                          Last edited by martyrules; 7 October 2011, 12:07.

                          Comment

                          Bezig...