Wat vinden jullie van mijn kweek?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Joop1980
    Stoner
    Member
    • Feb 2021
    • 23

    #1

    Wat vinden jullie van mijn kweek?

    Korting op 420shop
    Gewoon benieuwd wat jullie ervan denken..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Grow Co
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Nov 2024
    • 449

    #2
    Wat ik denk
    Mooie stevige toppen goed egaal gehouden.
    wel erg ver door in de lollypop gegaan

    Comment

    • PH donner
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2022
      • 483

      #3
      Heel klein beetje onderbezet …

      Het is de kunst om zonder overkill niet de grond van de tent te belichten

      Comment

      • Bobledsgrow
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2023
        • 786

        #4
        Mooie dikke toppen
        maar als je dames zo laag zijn
        Moet je ze iets minder opsnoeien
        en kunnen er een paar per m2 bij
        het is zonde als je de aarde verlicht

        Comment

        • komatsu300
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2019
          • 201

          #5
          Vindt het er goed uitzien, mooi compact. Zoals meerdere al zeggen, kan wel wat hoger toch? Zonde van de ruimte, nog zonderige de opbrengst.
          Maar het lijkt kwaliteit

          Comment

          • Joop1980
            Stoner
            Member
            • Feb 2021
            • 23

            #6
            Dank voor de reacties.

            Kleine uitleg waarom deze setup.

            Ik groei voor mezelf. Heb hier meer dan voldiende aan om door te komen tot de volgende ronde.
            Groei 6 takken per pot, en enkel de primaire zijtakken.

            Kan er misschien meer kwijt. Zeg 8 takken per plant.
            maar ik hen niet meer nodig.

            Dan ga ik liever voor betere kwaliteit.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Die heb je ook met 10 takken per plant.
          • Joop1980
            Stoner
            Member
            • Feb 2021
            • 23

            #7
            Maar hoeveel heb je daadwerkelijk nodig vraag ik me af?

            Voor wie ga ik die 16 ectra takken groeien?

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Voor jezelf als het mis gaat of je op reis gaat of effe niet kan kweken door iets met je huis/omgeving/familie.
          • komatsu300
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2019
            • 201

            #8
            Ik heb èèn plant en dat vind ik ook genoeg, en dat ook louter om kwaliteit en omdat ik het leuk vind.
            Heb vroeger wel gerookt, wellicht ga ik dat ook nog eens doen ter zijner tijd.

            Maar ik vind de toppen van uw planten erg mooi, parabens.dataurl813690.gif​

            Comment

            • Joop1980
              Stoner
              Member
              • Feb 2021
              • 23

              #9
              Dank u.
              ik zit te kijken hoe ik een extra foto kan plaatsen..
              nog niet helemaal duidelijk

              Comment

              • Joop1980
                Stoner
                Member
                • Feb 2021
                • 23

                #10
                Voor Rreppel...

                Ik heb nog van de kweek hiervoor, en nog wat van de kweek daarvoor.
                Als ik er niet ben heb ik een collega kweker die mijn sleutel krijgt.

                Laatste oogst was 240 gram droog.
                en met 3 tot 4 maanden is de volgende klaar.
                heb nu in mijn 2de tent de nieuwe serie al opgezet.

                Comment

              • Joop1980
                Stoner
                Member
                • Feb 2021
                • 23

                #11
                Ah, gevonden ..
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.
                Last edited by Silas; 25 November 2025, 21:51.

                Comment

              • Weedjewel
                Special member
                Lucky Member
                • Nov 2010
                • 808

                #12
                Het ziet er kwalitatief goed uit Joop, maar ik sluit me aan bij de vorige sprekers, kwantiteit had meer kunnen zijn.

                Comment

                • Joop1980
                  Stoner
                  Member
                  • Feb 2021
                  • 23

                  #13
                  Dank je.

                  Ik ontken ook niet dat het meer had kunnen zijn.
                  Heb vroeger ook meer gegroeid.

                  Maar ben nu op een punt dat ik weet hoeveel ik wil groeien. En dit is voldoende.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    Het probleem zit um meer in het roken denk ik.
                • komatsu300
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2019
                  • 201

                  #14
                  Joop, doe mij maar potje 3. kkkkk...

                  Comment

                  • Joop1980
                    Stoner
                    Member
                    • Feb 2021
                    • 23

                    #15
                    🤣 2.6 lt pot

                    Comment

                    Bezig...