Gewoon benieuwd wat jullie ervan denken..
Wat vinden jullie van mijn kweek?
Collapse
X
-
Mooie dikke toppen
maar als je dames zo laag zijn
Moet je ze iets minder opsnoeien
en kunnen er een paar per m2 bij
het is zonde als je de aarde verlicht
Comment
-
Vindt het er goed uitzien, mooi compact. Zoals meerdere al zeggen, kan wel wat hoger toch? Zonde van de ruimte, nog zonderige de opbrengst.
Maar het lijkt kwaliteit
Comment
-
Dank voor de reacties.
Kleine uitleg waarom deze setup.
Ik groei voor mezelf. Heb hier meer dan voldiende aan om door te komen tot de volgende ronde.
Groei 6 takken per pot, en enkel de primaire zijtakken.
Kan er misschien meer kwijt. Zeg 8 takken per plant.
maar ik hen niet meer nodig.
Dan ga ik liever voor betere kwaliteit.Comment
-
Ik heb èèn plant en dat vind ik ook genoeg, en dat ook louter om kwaliteit en omdat ik het leuk vind.
Heb vroeger wel gerookt, wellicht ga ik dat ook nog eens doen ter zijner tijd.
Maar ik vind de toppen van uw planten erg mooi, parabens.dataurl813690.gif​Comment
-
Voor Rreppel...
Ik heb nog van de kweek hiervoor, en nog wat van de kweek daarvoor.
Als ik er niet ben heb ik een collega kweker die mijn sleutel krijgt.
Laatste oogst was 240 gram droog.
en met 3 tot 4 maanden is de volgende klaar.
heb nu in mijn 2de tent de nieuwe serie al opgezet.Comment
-
Dank je.
Ik ontken ook niet dat het meer had kunnen zijn.
Heb vroeger ook meer gegroeid.
Maar ben nu op een punt dat ik weet hoeveel ik wil groeien. En dit is voldoende.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-





Comment