Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladvergeling

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wesley pipes, ben gestopt met extra groeibooster in het afgezuurde gietwater te doen, en heb de potgrond enkele keren doordrenkt. Ga het bij eenmalig toppen houden. Bezig met LST. In mijn oorspronkelijke planning zou ik ze vandaag omschakelen naar 12/12, in bloei trekken. Exact 5 weken dat ze nu in pot staan (10d zaailing + 35d vegetatief). De Sour Diesel schijnt zich in beginfase vd bloei fameus te strekken, dus wil die niet te hoog laten worden in groeifase. Maar die hoogte vind ik nu goed meevallen, heb mooie brede plantjes. Dus ben ik aan het overwegen om ze nog ndag of 5 langer op 18/6 te houden. Ik ga eens wat foto's gaan trekken.

Comment

Nog npaar dagen extra in vegetatieve fase houden lijkt mij optimaal. Spreek mij tegen indien je een andere mening hebt.
      2026-03-11 at 14.48.56.jpg WhatsApp Image 2026-03-11 at 14.48.jpg WhatsApp Image 2026-.jpg WhatsApp Image 2026-03-11.jpg
      WhatsApp Image 2026-03-11 at 14.jpg
      Attached Files

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Blaken van gezondheid! Ik denk dat sour diesel meevalt van strek maar iedere genetica kan anders zijn he.
    Bezig...
    X