Beginnend kweker.. Hulp AUB!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MasterG
    Expert Stoner
    Member
    • Nov 2011
    • 91

    #106
    Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

    120121_141312.jpg120121_141318.jpg120121_141330.jpg120121_141340.jpg120121_141411.jpg
    Hey hier een paar fotos van mijn planten...de laatste foto is bijna klaar dat is mijn plant waar ik jullie het eerste hulp bij vroeg... Het zijn een beetje kut fotos want ik heb het met mijn tel gedaan , binnenkort zal ik even een paar goede fotos maken met de camera van mijn vriendin

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #107
      Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

      Bijna klaar¿ euhm denk dat die nog wel even kan hoor.

      Comment

      • MasterG
        Expert Stoner
        Member
        • Nov 2011
        • 91

        #108
        Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

        ow ok ok.. Ja volgens die tijd wat bij dat zaadje stond dat hij bijna klaar zou moeten zijn. Misschien omdat alles in het begin niet zo soepel bij me verliep dat het vertraagt is ofzo of kan dat niet..?

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #109
          Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

          Die kunnen idd nog wel ff zoals het lijkt...

          Comment

          • MasterG
            Expert Stoner
            Member
            • Nov 2011
            • 91

            #110
            Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

            Ok ok wat denken jullie 2 weken..? langer?

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #111
              Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

              Je mag wel een paar weken er bij rekenen bij die laatse plant
              God was never on your side..

              Comment

              • MasterG
                Expert Stoner
                Member
                • Nov 2011
                • 91

                #112
                Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

                Ok ok... Maar zien ze er wel goed uit verder ofniet..?

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #113
                  Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

                  Helaas kan ikzelf met belichte (onder een lamp dus) foto's niks beginnen, de kleuren worden vervormd, zodat ik de actuele kleuren niet kan zien...

                  Comment

                  • MasterG
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Nov 2011
                    • 91

                    #114
                    Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

                    Ok zal het vanavond even doen als de lampen uit zijn hoop dat het dan wat beter lukt.

                    Comment

                    • misto
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 1011

                      #115
                      Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

                      naar mijn inzicht nog minimaal 6 weken al dan niet 8
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #116
                        Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!



                        En zijn de blaadjes nou een beetje paars, tussen de nerven ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • MasterG
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Nov 2011
                          • 91

                          #117
                          Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

                          Nee heb net gekeken gelijk ik zie geen paars of wat daar op lijkt.. Why wat zou dat zijn dan..?

                          Comment

                          • MasterG
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Nov 2011
                            • 91

                            #118
                            Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

                            Goedenmiddag dames en heren ,
                            Allereerst wil ik even zeggen dan mijn planten lekker bloeien aan mijn 1ste plant zitten al mooie dikke glimmende toppen , de santa marias duren nog even dat zijn net kopjes met wat witte haartjes. Ik ga hierna gelijk weer wat zaden bestellen voor mijn nieuwe ronde.
                            Ik heb nog wel een plaatsje waar ik een silver haze plantje ga zetten alleen wil ik hier een andere voeding voor gaan gebebruiken. Ik zat te denken aan hy-pro. Nu zat ik even te kijken op hun site maar zie dat je het pas aan week 3 van de bloeiperiode kan gaan gebruiken. Heeft iemmand hier ervaring mee of weet iemand of ik het gewoon net als met Canna voeding mee kan geven vanaf dag 1 van de bloei gelijk?

                            Comment

                            • Xtreme
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 4271

                              #119
                              Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

                              Natuurlijk kun je die voeding vanaf de 1e dag bloei meegeven, desnoods een hele liter onverdund in 1 keer. Maar het lijkt me wijzer de instructies van de fabrikant op te volgen.

                              Comment

                              • MasterG
                                Expert Stoner
                                Member
                                • Nov 2011
                                • 91

                                #120
                                Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

                                oww ok tnxs dan moeti k zoiezo iets voor de groei nog hebben want ik denk niet datik op ligh mixx 6 weken zonder voeding kan blijven.

                                Comment

                                Bezig...