Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Daltonrichard
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2012
    • 68

    #1

    Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?

    Korting op 420shop
    IMG00771-20120308-1830.jpg
    Hallo,

    hoe moeten ze nou in de grond?
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?

    FF rechtbuigen..
    whehhe

    zou m met wortelpuntje naar beneden doen.

    Comment

    • Daltonrichard
      Advanced Stoner
      Member
      • Jan 2012
      • 68

      #3
      Re: Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?

      hahaha jij ben geil maat, thanks. ik hoorde dat die kromme wortel betekent dat er veel wiet uit komt

      Comment

      • Joepje
        Expert Stoner
        Member
        • Feb 2012
        • 84

        #4
        Re: Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?

        wortels zijn altijd krom, net als bananen

        Comment

        • Daltonrichard
          Advanced Stoner
          Member
          • Jan 2012
          • 68

          #5
          Re: Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?

          als jou lul ook

          Comment

          • tumble trimmert
            Banned
            • Mar 2010
            • 3610

            #6
            Re: Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?

            zorg dat je grond vrij is van klontjes en takjes,dus lekker fijn,duw nu met een wattestaafje in de grond,en maakeeen kuiltje,leg je zaadje in dit kuiltje met het pikkie naar de bodem toe en bedek het met fijne aarde,geef de aarde daarna een klein beetje water,succes ermee.

            Comment

            Bezig...