Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?
FF rechtbuigen..
whehhe
zou m met wortelpuntje naar beneden doen. -
Re: Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?
hahaha jij ben geil maat, thanks. ik hoorde dat die kromme wortel betekent dat er veel wiet uit komtComment
-
-
Re: Kromme wortel..... hoe moet ik dit erin doen?
zorg dat je grond vrij is van klontjes en takjes,dus lekker fijn,duw nu met een wattestaafje in de grond,en maakeeen kuiltje,leg je zaadje in dit kuiltje met het pikkie naar de bodem toe en bedek het met fijne aarde,geef de aarde daarna een klein beetje water,succes ermee.
Comment



Comment