Help - Beginner

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gree9
    Retired
    • Mar 2012
    • 8

    #1

    Help - Beginner

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum en ik heb een aantal vragen.

    Ik wil twee wietplanten gaan kweken of hoe je het ook noemt, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van
    Wat zijn de beste methodes om wiet te kweken welke lampen enzovoort, ik wil de twee planten in mijn schuur neerzetten.
    Als jullie mij een beetje kunnen uitleggen hoe het proces gaat en wat ik het beste allemaal kan doen.

    Alvast bedankt,
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Help - Beginner

    De beste methode is om eerst veel te lezen..

    Deze link heb ik veel aan gehad;
    Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.


    Smookse

    Comment

    • gree9
      Retired
      • Mar 2012
      • 8

      #3
      Re: Help - Beginner

      De staat heel veel informatie op, en ik weet zo gauw niet waar ik moet beginnen.

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: Help - Beginner

        Achteraan..

        Comment

        • Blani
          Ultra Grower
          • Jun 2011
          • 2004

          #5
          Re: Help - Beginner

          Ik zou eens beginnen met dit kweekverslag te lezen. Vrijwel alles komt erin aan bod:

          Comment

          • gree9
            Retired
            • Mar 2012
            • 8

            #6
            Re: Help - Beginner

            Oke, dankje wel ik zou dat wel eens gaan lezen.

            ---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:33 ----------

            Ik begon dus te lezen en er stond iets met een doel en welke lampen, maar ik heb dus totaal geen verstand van die lampen met Watt en wat voor soort lampen, ik wil gewoon twee planten maar ik weet niet welk soort lampen ik zou kunnen gebruiken, en ik las ook iets over een groeihok, maar is dat noodzakelijk als ik het in de schuur wil gaan kweken en kan ik misschien in de schuur een soort hok om de wietplanten bouwen of is dat niet nodig ?

            Comment

            • Joepje
              Expert Stoner
              Member
              • Feb 2012
              • 84

              #7
              Re: Help - Beginner

              als je zo graag wietplanten wilt kweken, dan hoort daar ook de benodige kenis bij. en alles wat je moet weten kan je vinden op dit forum. als je 2 uurtjes rondkijkt heb je waarschijnlijk al veel meer geleerd, dus kijk gewoon rond

              Comment

              Bezig...