Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zit het eruit??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1 View Post
    Heb je wel een ventilator onder de lamp door blazen? 600watt komt nogal wat hitte af. Misschien dat je plantjes daarom uitdrogen
    Ze staan buiten, dus komt wel wat wind binnen het 'hokje'.

    Als ze uitgedroogd waren dan zouden ze dat allemaal zijn toch?? en niet maar 1tj...

    Gr

    Comment


      #32
      De ene plant kan er beter tegen dan de andere, ten minste dat heb ik zelf ervaren, maar als het echt genoeg doorwaait zal het dat wel niet zijn dan
      Peace

      Comment


        #33
        welke week zit je?

        Oorspronkelijk geplaatst door Imperator View Post
        Hoi

        Een tijdje geleden heb ik een thread geplaats voor hulp gevraagd. Mijn plantjes zijn inmiddels nog een beetje gegroeid maar niet zo veel meer. Ze zijn dus erg klein gebleven.
        Ze staat buiten met daarom heen een soort van 'kastje' van zeil en hout. Er hangt 1 lamp boven van 600 watt. Ze zijn nu aan het toppen, graag zou ik willen weten of het goed gaat? en of ze er goed uit zien..
        Hoe lang zouden ze nog moeten ongeveer?

        Gr Imperator.
        weet niet of dit nog gaat lukken, vierde week bloei denk ik? zo ja hadden ze al wel zo'n 60cm hoog moeten zijn of hoger.
        heb je wel eerst een a twee weken laten groeien op 18 uur licht tot zo'n 25cm? daarna bloei ,dus 12 uur licht en twaalf uur donker. Als je t zo zou doen zouden ze met 8 a 9 weken klaar moeten zijn (afhankelijk van de soort plant, soms wel 10 a 11 weken). Als je een lamp gebruikt moet je wel zorgen dat wanneer deze uit staat het ook donker s in je ruimte. Er moet ook genoeg lucht door je ruimte stromen en het mag niet te koud worden. Succes

        Comment


          #34
          hnknknknknknkn

          Comment

          Bezig...
          X